Sabtu, 13 Ogos 2011

ZALIM SUNGGUH KETURUNAN FIRAUN !

MESIR PURBA terkenal dengan kekejaman dan kerakusan FIR'AUN yakni Raja-raja Mesir Purba yang dipertuhankan sama seperti yang dilakukan oleh pentaksob PAS kepada Pok Nik. pentaksob Anwar Ibrahim kepada Anwar Ibrahim dan pentaksob DAp kepada DAP. Ramai kelompok yang gagal mencapai apa yang mereka hajati di dalam parti dan politik berubah menjaid para pendita seperti Haman. Kita lihat apa yang dilakukan oleh rejim sosialis DAP di Pulau Pinang ke atas para peniaga kecil Melayu.


Alasan yang diberikan oleh aparat FIR'AUN ialah berniaga tanpa permit sah dan menggangu lalulintas. Begitulah zalimnya Dinasti Fir'aun Lim anak beranak dan DAP di Pulau Pinang. Peniaga Melayu Islam di tindas dan dianiayai sesuka hati mereka. Kita berharap agar semua pengundi Melayu di Pulau Pinang dapat mempengaruhi pengundi-pengduni Cina yang belot kepada mereka selama ini.Dalam hal -hal sebegini sepatutnya PAS menjuarai untung nasib para peniaga Melayu tersebut Malangnya di manakah PAS ? UMNO telah melakukan terbaik untuk menjaga kepentingan Melayu di Pulau Pinang tetapi dimanakah PAS selama ini?


Hamboi TUAN HAJ MAT SABU .... bila dah dapat kesenangan hasil penipuan politik kepada pengundi Melayu di Pulau Pinang untung nasib mereka kamu biarkan saja ? Kalu begitu peranan kamu sama sperti ketua pendita Fir'aun iaitu HAMAN.

Kepada orang Melayu Islam di Pulau Pinang sudah tiba masanya anda bertindak lantang dan membuat perlawanan terbuka ke atas FIR'AUN PULAU PINANG.. Pilihannya amat mudah samada anda mahu beri muka atau beri pelempang Jepun ke muka-muka mereka.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...