Sabtu, 13 Ogos 2011

ANTARA WAJAH-WAJAH MELAYU DI DUMC.

Pertama-tama kita lihat dan kita tengok airmuka budak perempuan nama NADEANE @ SOPHIA BT MOHD SALLEH [KP NO:790317-01-6094-dipercayai telah murtad] budak ini dikatakan sebagai penganjur utama 12 orang Melayu dimurtadkan. 

Dalam gambar yang di ambil ini, jelas kelihatan beliau memakai baju kurung dan tanda nama. Wow ! Majlis Berbuka Puasa di DUMC pakai baju kurung dan tandanama. Tidakkah itu mencurigakan? 

Tanda nama itu yang dipakai seolah-olah akan dijadikan bahan ritual menukar nama Islam kepada nama Kristian dengan hanya menukar tanda nama.  Berpakaian dengan budaya Melayu hanya merupakan simbolik bahwa Budaya Melayu yang selama ini terkait rapat dengan Islam sudah tidak boleh dikatakan begitu lagi kerana kini ada Melayu Kristian.

Jika kita teliti lagi riak airmuka Nadeane @ Sophia begitu khusyu' seolah-olah beliau sedang berada dalam upacara ritual prayer / doa Krisitian. Beliau masih muda dan kita lihat pula gambar di bawah ini pula. Rata-rata Melayu yang hadir di DUMC pada masa JAIS membuat siasatan ialah anak-anak muda.Anak-anak muda di bawah Pakatan.


Di dalam gambar ini jelas kelihatan Nadeane @Sophia kelihatan bertindak seperti ketua kepada kumpulan 12 orang Melayu tersebut.

Sekali lagi kita dapat melihat Melayu yang lain berpakaian baju Melayu dan bertanda nama.Kita dapat melihat wajah-wajah anak-anak muda Melayu. Sungguh menyedihkan.


Gambar ini lebih menjelaskannya. Lihat wajah-wajah anak-anak muda ini. Mereka berada di dalam DUMC semasa Pakatan haramjadah memerintah negeri. Kalau dulu masa BN memerintah negeri kemain isu gejala sosial anak muda dipermainkan dan dimanipulasi ikut suka hati tok nenek mereka, tapi kini pada masa Pakatan Haramjadah perintah negeri, bukan saja gejala sosial melanda negeri malah sampai tahap berubah hati tukar agama dari Islam masuk Kristianiti dari mempercayai ke ESA an Illahi kepada doktrin mencelakakan diri Triniti. Kenapa sampai boldeh jadi begitu sekali?  Apa nak jadi ? Pada hari ini, kita tidak boleh lagi mempercayai pihak lain dengan relahati. Silap haribulan habis jahanam diri. Eloklah selamatkan keimanan sesama kita sendiri.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...