Sabtu, 13 Ogos 2011

MAAF DAP BUKAN PILIHAN SAYA.

Mutakhir ini semakin ramai yang menjadi bimbang. Siapakah mereka? dan kenapa mereka menjadi bimbang? mereka adalah kelompok-kelompok yang mewakili Broker Kuasa Politik . Kelompok ini sejak sekian lama amat memusuhi segala warisan UMNO. Seboleh-bolehnya mereka mahu apa yang mereka fikir sebagai Dinastik Feudalis tidak lagi terus menerus mewarisi jawatan Presiden dan Perdana Menteri kepada apa yang mereka labelkan sebagai Bangsawan Elitis. Sebenarnya mereka hanya bangsat-bangsat politik yang cuba mencaturkan senario politik negara agar mereka berpeluang menjadi penyamun tarbus.

Disebabkan kekalahan demi kekalahan yang terjadi di pihak pembangkang dan pengaruh kelompok tersebut semakin memudar, mereka terpaksa bekerja lebih masa untuk memuliihkan semula kepercayaan rakyat. Jadi tidak hairanlah  tiba-tiba ada artikel-artikel mengenai Manipulasi dan menyokong DAP walaupun si penulis pun tahu mereka hanya menulis sampah.

Kepada pihak-pihak berkenaan, MAAFLAH DAP BUKAN PILIHAN SAYA . PKR BUKAN PILIHAN SAYA. PAS BUKAN PILIHAN SAYA. GERAKAN ANTI NAJIB BUKAN PILIHAN SAYA. PSM BUKAN PILIHAN SAYA.KUASA KETIGA BUKAN PILIHAN SAYA.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...