Khamis, 21 Julai 2011

TENG BENG HOCK BUNUH DIRI KERANA SIAPA?

Kerana siapa sebenarnya TBH membunuh dirinya? Adakah kerana tekanan yang diberikan oleh SPRM ? Atau tekanan yang diberikan oleh pihak lain yakni majikannya (dah tentu DAP). Kita kena ingat SPRM tidak tahu yang kekasih hati TBH sedang hamil dan yang hanya tahu mengenainya adalah pepuak DAP sahaja. Adakah TBH menerima ugutan bahawa kekasih hatinya bakal dicederakan jika dia tidak dapat menyelesaikan dan membersihkan kekotoran RASUAH. Berikut adalah beberapa persoalan-persoalan yang JS timbulkana untuk para pembaca memikirkannya.

1. Sudah terbukti SPRM tidak bersalah, kalau begitu siapakah yang bersalah dalam hal ini?

2. Ternyata DAP tidak TELUS, BERSIH dan KREDIBEL.

3. Timbul pertanyaan adakah ugutan di buat ke atas kekasih hati TBH ?

4. Jika ada ugutan terhadap kekasih hati TBH, ini menunjukkan ugutan tersebut adalah serius dan kekasih hati TBH serta anaknya masih belum selamat dan adakah kekasih hati TBH mempunyai akses maklumat-maklumat tertentu juga?

5. Adakah ugutan turut di buat ke atas keluarga TBH oleh pihak lain?

6. Kenapakah DAP begitu beriya-iya benar mahu membela kematian TBH (teringatkan suatu muslihat jahat di mana berlaku baik untuk menutup kejahatan- amalan biasa kongsi gelap)?

7. Ternyata kematian TBH sengaja diperbesarkan oleh DAP untuk menaikkan kebencian kepada kerajaan dan SPRM.

8. Pembangkang memangnya tidak bertanggunjawab.

9. Pembangkang tidak berminat untuk menjaga kebajikan rakyat tetapi hanya hendak menimbulkan huru hara dan kekacauan dalam negeri.

TEPUK DADA TANYA IMAN 

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TBH badannya dilontarkan dari bangunan SPRM oleh 'assasinator' yang di suruh oleh adun Sri kembangan atau bosnya sendiri. Sebelum TBH dibunuh, PDRM memang memerlukan mendiang kerana siasatan rasuah. kejahilan bosnya tidak mahu TBH memberi maklumat terdalam sehingga memecahkan rahsia bosnya yang perasuah. ketika itu bangunan SPRM tiada cctv dan audio, jadi pehak gangster dari dap senang merancang membuat kerja jenayah tersulit dan tersembunyi disitu. tentu sekali RCI tidak mahu memehak sprm kerana kepincangan teknologi di bangunan sprm.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...