Khamis, 21 Julai 2011

HADOI ! .. SELEPAS KENA LEMPANG DENGAN DAP, PKR PULA JENTIK HIDUNG PAS.

Apa sudah jadi kepada lebai Malang Politik di Malaysia ini iaitu PAS? Selepas kena pelempang dengan DAP Kedah, kini PKR Selangor pula jentik hidung tak mancung PAS.

Mula-mula, Khalid G kata PAS tidak pernah membuat larangan menjual arak dan mahu menutup kilang arak di Selangor. Selepas itu, Khalid G hantar Faekah untuk menjentik hidung Dewan Pemuda PAS Selangor yang membantah konsert MTV pada 24 hb Julai 2011 di I-City Shah Alam.  Apa sudah jadi dengan pendirian dan pegangan PAS dalam TAHALUF SIYASI? 



DIMANAKAH KEKUATAN ISLAM dalam TAHALUF SIYASI yang diamalkan PAS pada hari ini ? Dahulu sebelum PRU 12 2008 dan selepasnya, PAS begitu handal mengherdik UMNO dalam pelbagai hal mengenai konsert dan polisi-polisi transformasi malah PAS mengejek-ngejek UMNO dalam isu KERAJAAN PERPADUAN. 

Begitulah PAS melepaskan geram terbuku mereka selama ini kepada UMNO. Akhirnya, apa sudah jadi dengan keangkuhan dan keegoannya PAS?

Di mana suara PAS di dalam PAKATAN 'PEMBUNUH' RAKYAT haramjadah iblisetanirojim laknatullah? Boleh dikatakan apasaja yang disuarakan oleh PAS untuk melaksanakan sebarang Agenda Islam pasti mendapat tentangan hebat daripada sekutu syubahat mudaratnya PKR dan kafir harbinya DAP. 

Bak kata bloger mymassa dalam sebuah entrinya, elok juga PAS lakukan lagi banyak-banyak solat hajat perdana kerana setiapkali mereka melakukannya semakin terdedah dan jelas manakah pilihan terbaik buat rakyat Malaysia. 

Teringatkan perbualan sembang kedai kopi petang tadi bersama imam kariah setempat di mana beliau sendiri mengatakan ' Orang Cina (DAP) dan India (PKR) cuma tipu Melayu sahaja, tengok BERSIH , siapa yang lebih ramai datang ? Mana Cina (DAP) mana India (PKR) ? Kena tipu saja dengan Ambiga'

Dalam keadaan sekarang, PAS diperkotak katikkan dan hanya dipergunakan untuk melakukan demonstrasi jalanan dan memeriahkan suasana sahaja, ibarat kata seorang rakan bloger, PAS ini cuma dijadikan badut sahaja untuk melariskan dan menarik perhatian orangramai. PAS ibarat budak suruhan dan ibarat seorang suami yang dayus kerana gagal menasihati 2 orang isterinya (DAP & PKR). SUNGGUH MEMALUKAN!

TEPUK DADA TANYA IMAN

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS ibarat suami pondan yang beristerikan DAP dan PKR yang garang.
Itu lah yang dipanggil Bahalul Siyasi.

Jas Salleh berkata...

dats rite bro!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...