Selasa, 26 April 2011

Selingan Terkini, Mahkamah Tangguh 16 Mei 2011 Beri Keputusan,

Hmm Fikirkan Sendiri Kapsyen Terbaik.
Menang Tak ada Hadiah

1. Mengikuti blog papagomo dalam entri terkininya klik di sini PAPAGOMO :16-Mei-Keputusan-Mahkamah-Kenapa Terlalu Lama?  mengulas mengenainya  Mahkamah terlalu memberikan kebahgiaan dan layanan istimewa tak berbelah bagi kepada Aljuburi. Oleh itu jelaslah, mahkamah bukan alat UMNO dan mahkamah adalah bebas.

2. Tempoh 16hb Mei adalah terlalu lama dan rakyat ingin mengetahui adakah Aluburi bakal dilepaskan dalam istilah DNA - Discharge Not Amounting To Acquittal atau Dilepaskan atau di panggil untuk membela diri.

3. Passpot Antarabangsa Aljuburi juga tidak di tahan. Ini mungkin mengundang pelbagai helah dan tipu muslihat Aljuburi bagi meraih masa. Kegelisahan ini dinukilkan dalam blog medaninfokita klik di sini untuk membaca lebih lanjut INFO CORNER: Kantoi ! Mesyuarat Sulit Anwar Omega dan Pemikir Yahudi Racang Insiden Tembak Kereta Anwar ...! Tujuan Lari Ke Luar Negara Dan Tuduh Najib Terlibat


SEPATUTNYA, SATU TINDAKAN TEGAS DI AMBIL KE ATAS ALJUBURI SEMENTARA MENUNGGU KEPUTUSAN MAHKAMAH PADA 16HB MEI 2011 MEMANDANGKAN ALJUBURI INI KAKI KELENTONG TAHAP SETAN LAKNATULLAH. TAPI TARIKH 16HB MEI INI MENGINGATKAN KEPADA 16HB SEPTEMBER. NIAT TAWAN PUTRAJAYA TAPI DAPAT MASUK SG BULOH?


1 MALAYSIA mahukan kebenaran segera!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...