Selasa, 26 April 2011

KEMANAKAH ARAH ASPIRASI DAN HALATUJU CHUA SOI LEK .. HARMONIS ATAU CAUVINIS?

1. Kita perlu ingat bahawa kita tidak ada sebarang masalah dengan komuniti Cina Malaysia, tapi bermasalah dengan halatuju dan aspirasi Cina DAP bangsat yang mahukan pengasingan total dan mengwujudkan Sistem 2 parti, 1 parti berteraskan Dominan Cina DAP Bangsat dengan 1 parti lagi bercampur-campur.

2. Cina DAP Bangsat semenjak tertubuhnya apa yang dinamakan sebagai Yayasan Hua Ren di samping gagasan Nanyang Raya yang di bantu oleh seluruh rangkaian Nanyang di dunia telah memulakan gerakan mendominasi. Gagasan Nanyang Raya ini bukanlah rekaan tapi ia adalah sebuah realiti yang tampak nyata.

3. Strategi Cina DAP Bangsat ini amat mudah, 

PERTAMA: Memanipulasikan sifat kelemahan orang melayu yang suka bertolak ansur, tolak-tolak... lama-lama beransur-ansur ketepi

KEDUA: Memanipulasikan sifat orang Melayu yang mudah merajuk bila kena kutuk kow-kow dan di hina, di keji serta di kutuk secara istiqomah.

KETIGA:  Memanipulasikan sikap dan sifat Melayu yang suka bergantung harap dan mengharapkan bantuan daripada orang lain dari kelompok masyarakat mereka sendiri.

KEEMPAT: Memanipulasikan sikap permusuhan melampau , Dendam Kesumat orang Melayu dan mengekalkan permusuhan di kalangan orang Melayu.

KELIMA: Memanipulasikan sentimen kuat beragama di kalangan Melayu bagi mencetuskan pemisahan dan pengasingan dalam kelompok Melayu.

KEENAM: Memanipulasikan sifat Empatik Melayu bagi mengwujudkan persekitaran Inferioriti Kompleks bagi tujuan penguasaan minda dan semangat ruhani orang Melayu.

KETUJUH: Memanipulasikan sifat egois, degil, keras kepala dan keras hati di kalangan orang Melayu bagi membesarkan jurang perbezaan fahaman politik, agama dan budaya di kalangan orang Melayu.

KELAPAN: Memanipulasikan sifat Malu orang Melayu sebagai alat menundukkan orang Melayu mengikuti kehendak Cina DAP Bangsat sekaligus menampakkan Dominasi Kuat Cina DAP Bangsat bagi mengekalkan justifikasi betapa perlunya orang Cina kepada Cina DAP Bangsat.

SELEPAS INI PADA JAM 9.45 PAGI, JS AKAN KEMUKAN LANGKAH-LANGKAH DAN MEKANISMA BAGI MENGALAHKAN STRATEGI CINA DAP BANGSAT INI SEKALIGUS MELENYAPKAN SEMUA KEPERCAYAAN YANG CINA DAP BANGSAT INI NIKMATI SEJAK 2008.


 1 MALAYSIA bukan 3 MALAYSIA

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...