Selasa, 26 April 2011

62 SG Video Seks Anwar Aljuburi - Aljuburi Tak Sayangkan Kak Wan Jijah !

Presiden PKR Kena Maki

1. Mengikuti dan mengulas entri terkini matkilaupenang bertajuk OMEGAPORNO KAK WAN KENA MAKI  untuk bacaan lebih lanjut. JS malas nak melayan karenah Presiden - cum- Isteri Aljuburi ini. Sepatutnya, Kak Wan Jijah ini sayangkan agama bangsa dan negara. Sedar ke Kak Wan Jijah betapa Aljuburi menyiksa jiwa dan batinnya selama ini? Ternyata selama ini Kaka Wan Jijah gagal total menasihati Aljuburi dalam serba serbi. 

2. Berikut adalah petikan yang di ambil dari blog matkilaupenang akan kenyataan Kaka Wan Jijah, fikirlah sendiri samada tindakan Presiden PKR ini dalam agama atau tidak ... sekarang anda faham kenapa dalam ISLAM , wanita tidak digalakkan menjadi pemimpin?

"Saya dapat SMS, kata saya muka tak malu. Mereka kata saya tak cakap benar, nak tutup aib Anwar. Saya memang tahu itu bukan Anwar. Saya bercakap perkara yang benar," katanya. 
 “Kenapa mereka perlu psikologi saya dengan mengatakan bermacam-macam agar saya percaya lelaki dalam video itu Anwar. Saya tidak mudah melatah,” katanya semasa berceramah di Taman Setia Bukti, Paroi, di sini malam kelmarin. 
“Bila saya tengok video itu, saya terkejut lelaki dalam video itu wajahnya mirip Anwar. Tapi bila melihat perutnya, saya lagi terkejut dan yakin itu bukan Anwar,” katanya.

Ihsan reformasin.blogspot.com

3. Perlu ke Kak Wan Jijah turut membohongi orang lain sekiranya Kak Wan Jijah memilih untuk menipu dirinya sendiri?

 JS AMAT KESALI SIKAP KAK WAN JIJAH INI. TAHUKAH KAK WAN JIJAH BAHAWA TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PEMIMPIN MENUNTUT PERTANGGUNGJAWABAN MELEBIHI KASIH SAYANG KE ATAS KELUARGA JIKA KELUARGANYA MELAKUKAN KESALAHAN. SUDAH LUPA KISAH SAIDINA UMAR AL KHATTAB R.A. ?


1 MALAYSIA menolak kepimpinan lemah semangat

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...