Sabtu, 20 Ogos 2011

IKLAN CIMB DI PORTAL MALANGNYAKINI (MALAYSIAKINI): NAZIR PERLU BERI KENYATAAN.

BLOGER MYKMU dan GAP (gerakan anti-pkr) MEMPERSOALKAN KEWAJARAN IKLAN BERBAYAR CIMB DI PORTAL MALANGNYAKINI SEBUAH PORTAL PEMBANGKANG YANG SELALU KANTOI BERBOHONG BERPERANAN HANYA MELAKUKAN PEMBOHONGAN UNTUK MENIMBULKAN API KEBENCIAN DI KALANGAN KAUM MUDA MALAYSIA. BACA SELANJUTNYA DI SINI GERAKAN ANTI PKR.

Kebimbangan mereka ada kewajaran munsabah ini kerana CIMB merupakan GLC (Government Link Company) dan CEO nya adalah adik kandung kepada PM DS Najib. Sedikit sebanyak apasaja kecacatan tindakan CIMB akan tempias juga kepada DS Najib. Tempias itu pula sudah pasti akan terkena UMNO. Ini akan mengundang pelbagai 'Konsert Nyanyian AFUNDI' di pihak pembangkang. Isu yang pasti didendangkan oleh pembangkang ialah GELAGAT SUDU EMAS MELAYU (Golongan Bangsawan/ Feudalistik). 

Adalah molek di pandang jika sekiranya CIMB menyiarkan iklan-iklan alam maya di portal-portal pihak yang berkecuali dan/atau portal-portal seperti SINAR HARIAN yang dimiliki 100% orang Melayu. Lagipun SINAR HARIAN selalu mengkantoikan Malangnyakini. Pengiklanan di sebuah portal pembangkang seperti Malangnyakini yang 24 jam sehari menghentam kerajaan dan memalukan DS Najib di lihat sebagai kurang wajar dan tindakan kurang bijak di sana. Jadi kita mengharapkan sangat Nazir Tun Abdul Razak dapat memebrikan kenyataan yang mampu menghilangkan keresahan sesetengah pihak pro UMNO/BN yang memandang iklan CIMB di Malangnyakini sebagai sesuatu yang tidak wajar dan kurang bijak. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...