Rabu, 27 April 2011

X-KLU-SIXTY TWO. Bila Papa Beraksi , Mama Kena Nafi - Dokumentari Pendek, Konek Panjang. Ohhhhhh .....Maiii ... Gagagagagaga!

1. Betul ke ini para pembaca budiman hendak menonton bahagian ke 2 ? Anda benar-benar berani mahu menontonnya? Apakah Niat anda sebenarnya? Versi ini tiada unsur lucah. Versi ini hanya hendak menampilkan wajah sebenar pelakon lelaki Y dalam video bahagian 1 terdahulu. Ini bukan Video Aksi Lucah. Ini adalah video  untuk anda semua pengundi berdaftar di Malaysia agar menilai sendiri adakah anda masih mahukan seseorang yang  rendah akhlaqnya, pembohong, penipu, pembelit dan pendusta sebagai HARAPAN BARU, ANUGERAH TUHAN? Baiklah kalu begitu saksikan dan nilaikan sendiri dan ucaplah Astaghfirullohaladzhiim . Lihat di bawah ini.




2. Kemudian bandingkan dengan gambar-gambar di bawah ini yang di ambil dari mymassa.blogspot.com. Buatlah perbandingan. Ada mata tengok, ada akal nilaikan ada hati tanyalah iman.





JANGAN PANIK ATAU GEMURUH, INI SEMUA HASIL DOA DAN SOLAT HAJAT TEMPOHARI DI STADIUM MELAWATI SHAH ALAM YANG DIHADIRI OLEH ANWAR SENDIRI UNTUK MEMOHON KEBENARAN. KATAKANLAH APABILA KEBENARAN ITU TIBA PASTI YANG BATHIL ITU LENYAP SESUNGGUHNYA YANG BATHIL ITU PASTI LENYAP.


YANG BENAR TETAP BERDIRI.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...