Rabu, 27 April 2011

Guan End Sundalan Hitlerisma, Dah Terantuk Berplaster Pula Melantik Dirinya Penasihat Halal Haram di Pulau Pinang



1. Mengikuti entri matkliaupenang klik di sini PANAS GUAN ENG KENA PUKUL ada 2 perkara menarik yang wajib diketengahkan dan disebarkan kepada pengetahuan umum. Terbaru, Guan Eng Si Sundalan Hitler, disahkan menjadi PENASIHAT kepada HALAL & HARAM di Pulau Pinang dalam PENANG HALAL TASK FORCE. Lihat imej di bawah ini. Dah gila barangkali Guan Eng Si Sundalan Hitler ini.




2. Kedua ialah persoalan mengenai kewarasan Si Sundalan Hitler ini. Adakah Si Sundalan Hitler ini lulusan Syariah UIA ke? Atau sudah dibaptiskan oleh Mahadewataraya Nik Ajih sebagai Ahli Kehormat Dewan Ulama PAS? Ini merupakan satu penghinaan besar kepada orang Islam di Malaysia.Sejauhmana pengetahuan Si Sundalan Hitler ini mengenai Halal dan Haram dalam Syariat Islam? Bukankah segala hal ehwal agama Islam dan adat resam Melayu Pulau Pinang adalah terletak dalam bidangkuasa TYT yang mewakili YDPA termaktub dalam Perlembagaan negara dan Undang-undang Tubuh Negeri Pulau Pinang?

3. Si Sundalan Hitler ini tidak dapat membezakan bidangkuasa sebagai Ketua Eksekutif Negeri dengan Ketua Agama Negeri? Sejak bila pula portfolio Ketua Eksekutif  Negeri merangkumi juga portfolio Ketua Agama Negeri? Sudah tukar ke di Pulau Pinang? 

4. Adakah ini bermakna Si Sundalan Hitler sebagai Penasihat Halal dan Haram di Pulau Pinang, selepas ini kita bakal menyaksikan bahawa zat Babi adalah Halal dan tidak Haram lagi di Pulau Pinang yang kemudiannya akan disahkan oleh Dewan Ulamak PAS sebagai OK! kerana zat Babi itu HALAL bagi orang bukan Islam seperti Guan Eng Si Sundalan Hitler.

5. Guan Eng Si Sundalan Hitler bukan sahaja menghina Islam malah turut menghina Institusi TYT Pulau Pinang sekaligus ini bermakna menghina YDPA ! Sesuatu wajib dilakukan segera ! Ini sudah lebih lah brader.

Si Sundalan Hitler ini mungkin dalam keadaan kurang sihat akalnya berdasarkan kepada gambar terbaru di atas yang jelas memperlihatkan di dahinya kini ada besar punya plaster!. Bahlol sungguh Guan Eng Si Sundalan Hitler ini !



1 MALAYSIA mengecam perbuatan Guan Eng Sundalan Hitler!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...