Jumaat, 29 April 2011

RINGKAS TERKINI: Pabila MAHADEWATARAYA Nik Ajih Murka Durja,

1. Entri blog Pisau.net klik di sini PENGAMPUNAN ZINA WALI SELIPAR  dan terkini entri secara langsung dari Taiping Mali klik di sini LIVE MASJID AMRU SENTUL , MAHADEWATARAYA NIK AJIH sudah MURKA DURJA ! Lalu keluarkah titah firman sabda sucinya memerintah akan segala para juak dan biduanda PAS agar mengacau ganggu Majlis Sumpah Laknat Datuk Eskay di Masjid Amru Sentul.

2. Menurut Pisau, Mahadewataraya Nik Ajih murka durja semalam dalam perhimpunan Ceramah (Haram) di Pasir Mas telah menyeru segala mambang, jembalang dan puaka agar mengacau ganggu Majlis Sumpah Laknat Datuk Eskay bagi menyelamatkan Anak Dewataraya Aljuburi daripada turut bersumpah laknat.

3. Ternyata, turunlah sekelian jembalang, puaka dan mambang pada hari ini mengacau ganggu Datok Eskay bersumpah laknat. Kita nantikan seterusnya lapuran-lapuran mengenainya. Di sini disertakan serba sedikit gambar yang di ambil dari entri blog Taiping Mali,

4. Turut dilapurkan dalam edisi lidah fitnah Pakatan Jahat Selango Kini bahawa Ketua Angkatan Muda Kabaret PKR telah membuat pengaduan Qazaf di JAWI di atas penyebaran Video Salahlaku Seksual Aljuburi. 



BEGINILAH CARANYA PAKATAN JAHAT PAS DAP PKR MENEGAKKAN KEADILAN LAGI SAKSAMA SEPERTI MANA HALNYA KAUM YAHUDI SEMASA ZAMAN RASULULLAH S.A.W. YANG CUBA MEMADAMKAN CAHAYA KEBENARAN YANG MEREKA SENDIRI PINTA NAMUN BILA KEBENARAN ITU TIDAK BERPIHAK KEPADA MEREKA, MEREKA MENJADI MANUSIA PENENTANG KERAS LALU MEMPERSOALKAN ALLAH SWT , KEBENARAN APAKAH INI ?


NADI RAKYAT mendesak Aljuburi Bersumpah Laknat, jika Aljuburi yakin bahawa semua ini adalah FITNAH




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...