Jumaat, 29 April 2011

CARA FAHAMI PAKATAN JAHAT PAS DAP & PKR (8) Hantu Tisu DIPersalahkan !Di Telan Mati Katak Di Luah Mati Akal Mereka Hendak Nafi.

Surah Al Humazah


Surah At Takkastur

1. Mengingati hari ini adalah Hari Jumaat dan penafian-penafian pro Aljuburi dalam isu pendedahan Video Salahlaku Seksual Aljuburi yang seringkali mengatakan bahawa itu semua adalah FITNAH REKAAN UMNO, tetapi sehingga sekarang mereka gagal membuktikan Video Salahlaku Seksual Aljuburi itu adalah sebuah FITNAH REKAAN UMNO. Baca entri terkini Dr Novandri yang mematahkan hujahan Pakatan Jahat mengenai 'HANTU TISU' klik di sini 

2. Secara ringkas, pro Aljuburi memfitnah mengatakan Video Salahlaku Seksual Aljuburi adalah sebuah fitnah. Apakah lagi yang mereka mampu lakukan melainkan menyebarluaskan kepada umum sebuah fitnah bagi memadamkan sebuah KEBENARAN HAKIKI. apakah mereka mampu memadamkan sebuah KEBENARAN HAKIKI yang yang bukan ciptaan manusia?

3. Manakala Aljuburi merasakan dirinya hebat sebagai Anugerah Tuhan yang mempunyai kemewahan dan kekayaan yang dikumpul olehnya selama ini melalui fitnah dan pendustaan - Surah Al Humazah dan Surah At Takkastur. Aljuburi dan Wan Jijah sanggup memilih jalan dusta dan fitnah untuk mengejar kemewahan duniawi. Inilah yang digambarkan dalam kedua surah di atas. Fikirkanlah.

KEDUA SURAH INI DITUJUKAN KEPADA PRO ALJUBURI DAN PAKATAN JAHAT PAS DAP PKR. VIDEO SALAHLAKU SEKSUAL ALJUBURI ADALAH KEBENARAN HAKIKI. KEBENARAN HAKIKI YANG DIHAJATI OLEH MEREKA SENDIRI. KINI, KERANA KEBENARAN HAKIKI INI TIDAK BERPIHAK KEPADA MEREKA, MEREKA MENGATAKAN IANYA SUATU FITNAH DAN MEREKA GAGAL KEMUKAKAN SEBARANG BUKTI IANYA SUATU FITNAH SEHINGGA KINI.


1 MALAYSIA .. mana Hantu Tisu ?


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...