Jumaat, 29 April 2011

Ketuanan Rakyat Membenarkan AMK Merusuh Di Tempat Ibadah, Aljuburi Yang Takut Bersumpah Mubahalah.

1. Aljuburi yang enggan bersumpah muhabalah telah menghasut AMK untuk merusuh di tempat ibadah. Pada kali ini di masjid. PKR dan AMK yang selama ini mendabik dada mendakwa mengamalkan Kematangan Berpolitik ternyata hanya berbohong mengenainya. Indah Khabar Dari Rupa hodoh sebenar mereka.

2. Perbuatan merusuh di tempat ibadah agama Rasmi Persekutuan bukanlah perbuatan yang boleh di pandang ringan dan remeh. Ini memberikan isyarat dan lampu Hijau bahawa Aljuburi mampu melakukan apa jua tindakan melampau bagi melepaskan dirinya dan untuk mencapai matlamatnya.

3. Jika pada hari ini,. masjid menjadi mangsa keganasan PKR dan AMK, apatah lagi tempat-tempat ibadah agama lain. AMK dan PKR sepatutnya di tahan di bawah ISA.

KDN WAJIB MENGAMBIL TINDAKAN TEGAS KE ATAS AMK DAN PKR DI ATAS INSIDEN RUSUHAN DI RUANG UTAMA SOLAT DALAM MASJID AMRU AL AS INI. SUNGGUH MENGAIBKAN DAN MENCONTENG ARANG KE MUKA UMAT ISLAM. AMK DAN PKR SUDAH MEMALUKAN UMAT ISLAM DI MALAYSIA DAN PERMOHONAN MAAF TIDAK MEMADAI BAGI MEREKA.


NADI RAKYAT MENYERU KEPADA SEMUA UMAT ISLAM AGAR BERSIAP SEDIA MEMBUAT LAPURAN POLIS BERAMAI-RAMAI TERHADAP AMK DAN PKR DI ATAS RUSUHAN DALAM MASJID PADA HARI INI.
AYUH KITA GERAKKAN GELOMBANG
SELAMATKAN MASJID DAN TEMPAT IBADAH RAKYAT MALAYSIA
DARIPADA RUSUHAN AMK & PKR!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...