Ahad, 24 Mac 2013

GOMO AJAK TENGOK VIDEO SEKSNYA EP 2 MUSIM KE 7.


ERK ... GAMBO HIASAN SAHAJA... NGEH3X
"Ada juga maklumat menyatakan pihak pembangkang bertungkus lumus sejak seminggu lalu untuk memasuki Blog Papa Gomo dan seterusnya mengambil alih blog ini dan kemudiannya memasukkan satu video SEKS yang kononya adengan SEKS Papa Gomo dengan seorang wanita. (Wanita bukan Jantan)
Adengan Seks Papa Gomo macam katak dan itulah yang Gomo dapat maklumat bahawa video tersebut telah siap Rakam, diedit dan disunting dan hanya tinggal masa sahaja untuk dimuat naik ke dalam Blog Papa Gomo ini setelah mereka berjaya HACK blog Papa ini." - PAPAGOMO.
DAN JANJI PAPAGOMO:-
" Malam ini Video Anwar Ibrahim Episode 2 akan ditayangkan! Standby!"

TUJUAN PAPAGOMO DEDAHKAN VID:-
"Gomo nak pesan kepada semua, apa yang Papa Gomo lakukan adalah untuk rakyat, Agama bangsa dan Negara yang mana mendedahkan kebenaran agar rakyat dapat berfikir secara waras apakah kita mahu pemimpin jijik seperti Anwar Ibrahim ini sebagai Perdana Menteri memimpin kita rakyat Malaysia. Jadi jangan kita bazirkan peluru yang ada dalam mendedahkan kebenaran buat rakyat Malaysia. Gomo suka simpan peluru untuk masa masa yang tepat jadi diharapkan penyokong Papa Gomo dapat faham strategi ini.
Persoalan yang kita mahukan waktu ini adalah jawapan Anwar Ibrahim sendiri untuk mengakui beliau lelaki didalam video tersebut. Rafizi Ramli sendiri telah mengesahkan bahawa lelaki tersebut adalah Anwar Ibrahim jadi kita hanya mahu Anwar Ibrahim tampil ke hadapan menjelaskan dakwaan yang Papa Gomo buat keatas beliau."
JOM TONTON EPISOD 2 MUSIM 7 DIIIIIIIiiiiiiiiiiiiIiiiiiiiiiIII ...........

PAPAGOMO  


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...