Isnin, 7 Januari 2013

KENAPA PENGUNDI PAS & PKR MENDIAMKAN DIRI BILA SHAH ALAM DI TUKAR OLEH DAP?

Di petik daripada kiriman APA SENGEH-SENGEH :-
DULU LAGI DAH BAGITAU!!!!!!!!!!!........
Bandaraya Shah Alam adalah satu-satunya bandaraya yang mempunyai kepadatan penduduk Melayu yang tinggi....dan juga satu-satunya bandaraya yang menempatkan pelajar UiTM yang ramai....suatu masa dahulu Shah Alam mempunyai ekonomi dan tatasusila sosial yang di monopoli oleh Melayu yang berpegang kepada hukum hakam agama Islam.....
Oleh kerana itu Democratic Action Party secara senyap dan berterusan ingin mengubahnya menjadi bandaraya yang bukan lagi di monopoli oleh Melayu...perkara ini di lakukan dengan begitu terancang sebagaimana mereka mengubah Melayu Singapura sehingga kini...
Sayangnya agenda jahat DAP ini di sokong sepenuh hati dan jiwa raga oleh PAS - Parti Islam Se-Malaysia (فاس) tanpa memikirkan masa depan anak bangsa Melayu yang akan terkorban gara-gara agenda jahat ini.
Satu kesilapan besar bagi PAS hanya menurut kata dan tidak menuntut HAK mereka yang sebenar di dalam EXCO NEGERI SELANGOR dan PULAU PINANG.

Sepatutnya, PAS menuntut EXCO bagi Hal Ehwal Agama Islam dan EXCO Kerajaan Tempatan serta EXCO pelaburan ekonomi diberikan kepada mereka berbanding dengan keistimewaan yang diperolehi oleh DAP.

Siapa boleh melupakan isu DUMC?
Siapa boleh melupakan keangkuhan Ronnie Liu mengarahkan dikembalikan semua birbir yang di rampas?
Siapa boleh melupakan Ronnie Liu meluluskan berbagai jenis rumah dan pusat maksiat di sekitar Shah Alam?
Siapa boleh melupakan bagaimana sebuah KELAB MALAM PERTAMA diluluskan oleh pemimpin DAP PKR dan PAS di SHAH ALAM?

DAP memusnahkan semua mercutanda SHAH ALAM  SEBAGAI BANDARAYA MELAYU 100%.
Ini mampu dilakukan oleh DAP melalui bantuan dan sokongan MELAYU PKR dan PAS. 

Jika anda benar-benar sayangkan AGAMA ISLAM, maka pastikan pada PRU 13 anda tidak menyokong dan mengundi samada PKR, DAP atau PAS di atas nama PAKATAM AHZAB SASAULISMA (PR).
Lagipun PR tak WUJUD dan TIDAK BERTANDING pun.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...