Isnin, 7 Januari 2013

FAKTA MENGENAI ZAIRIL , NGEH, NGA & NIZAR NGOK.

FAKTA YANG ANDA PATUT TAHU MENGENAI DAP.

Zairil bukanlah orang Melayu dari segi keturunan dan darah. Jika beliau adalah MELAYU pun itu ditakrifkan mengikut PERLEMBAGAAN yang di tentang hebat oleh Guan End dan Kit Sialan serta DAP. Jadi dimanakah MELAYU nya ZAIRIL ? Berikut yang di petik daripada rakan fesbuk APA SENGEH-SENGEH:-
Orang2 lama di kampung Kanchut, Alor Setar memang mengetahui bahawa Pak Khir Johari mengahwini Che Tom Abdul Rahman (Puan Seri Kelsom) pada tahun 1943....dan Che Tom meninggal pada 20 September 1994. UMUM JUGA MENGETAHUI BAHAWA CHE TOM DAN PAK KHIR MEMPUNYAI 7 ORANG ANAK.
Selepas Che Tom meninggal dunia, Pak Khir berkahwin semula dengan Puan Seri Christine Lim pada February 1996, jika Zairil di lahirkan pada 1996 atau 1997 maka Zairil sekarang berumur 17 atau 18 tahun...umur Zairil sekarang 30 tahun.
ALAMAK!!!!!! KACAU!!!!! TERLEBIH 13 atau 14 TAHUN
SAH DAN SAHIH bahawa Zairil Khir Johari BUKAN ANAK KANDUNG PAK KHIR, BELIAU ADALAH ANAK CHRISTINE LIM BERSAMA BAPAK KANDUNG ASALNYA YANG BERBANGSA CINA.
SAH. DAN SAHIH ZAIRIL ADALAH CINA BUKAN MELAYU SEPERTI YANG DI BOHONGKAN OLEH Lim Guan Eng hanya ahli dan pemimpin serta penyokong PAS - Parti Islam Se-Malaysia (فاس) yang boleh di bohongkan oleh CM Lim Guan Eng
dan kiriman ini:-
PERHATIAN
Ini nombor kad pengenalan Zairil Khir Johari 821017-71-5183....maknanya dia lahir tahun 1982 bulan Oktober 17hb....
Mak dia si Christine Lim kahwin ngan Pak Khir pada tahun 1996....
ZAIRIL IALAH ANAK ANGKAT/ ANAK TIRI KHIR JOHARI.
ZAIRIL ANAK CINA TOTOKS.

Berkenaan hubungan famili di antara Ngeh, Nga dan Nizar di mana Ngeh & Nga memperolehi 10 526 ekar tanah di Kelantan, hasil sedekah jariah Pok Nik bagi meraikan Nizar menjadi MB Perak; mereka bertiga adalah sepupu sepapat. Ngeh dan Nga adalah anak saudara Chin Peng. 
Kiriman daripada APA SENGEH-SENGEH
Tahukah anda,
Ngeh Koo Ham 倪可汉 adalah bersaudara dengan Nga Kor Ming...dan kedua-dua mereka adalah anak saudara kepada Chin Peng..kalau mereka berdua itu mempunyai pertalian darah dengan Mohammad Nizar Jamaluddin..maka akan adalah Ngeh, Nga dan Ngok...
Berhati-hati dengan anak saudara Chin Peng ini...
Ingatlah, semasa Nizar menjadi MB Perak, beliau bermurah hati menambahkan sedakah jariah Pok Nik dengan meluluskan Hakmilik Kekal 999 tahun yang bersalahan dengan perundangan negara dan negeri.

Jika anda mengundi PAS dan berfikir anda membantu penubuhan NEGARA ISLAM dan perlaksanaan HUDUD, ketahuilah pada 18.12.2009, Hj Hadi dah sain mati dengan DAP & PKR menggugurkan NEGARA ISLAM & HUDUD. Ini disahkan oleh kenyataan Lim Kit Siang dalam belognya bahawa
"Kerjasama di antara DAP dan PAS dan PKR bukanlah untuk menegakkan NEGARA ISLAM dan HUDUD tapi untuk mengembangkan PLURALISMA dan hak-hak LGBTX"
Kemudian hal ini disahkan oleh HUSAM MUSA.


image

MENGUNDI PAS BERMAKNA ANDA MENGUNDI UNTUK MENGEMBANGKAN PLURALISMA (SUATU KESESATAN) DAN MEMPERAKUI AMALAN LGBTZ SEBAGAI SAH DAN LAZIM.

MENGUNDI PAS BERMAKNA ANDA SETUJU DENGAN DAP, PKR & PAS untuk menggugurkan NEGARA ISLAM dan PERLAKSANAAN HUDUD seperti yang termaktub dalam BUKU JINGGAY dan PERJANJIAN PERSEFAHAMAN DAP PKR & PAS pada 18.12.2009.

JANGAN TERTIPU dengan PENIPUAN DAP, PAS & PKR.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...