Isnin, 30 April 2012

KEGANASAN BABI BERSIH 3.0 - LEPAS NI AMBIGA SALAHKAN MAHATMA GANDHI PULAK.

MERUSUH TAHAP TERTINGGI - GAYA BABI BERSIH 3.0 TERBANG 

MAHATMA GANDHI adalah orang yang pertama berjaya melaksanakan kaedah ' Civil Disobedience' terhadap penjajah Empayar British bagi menuntut kemerdekaan. Cuma kaedahnya adalah berdasarkan kepada Kasih sayang dan bukan seperti kaedah V For Vendetta. Mahatma Gandhi membuktikn bahawa BANTAHAN AMAN TANPA KEKERASAN terhadap pihak penjajah mampu menundukkan kuasa penjajah, Manakala V FOR VENDETTA mengajarkan kekerasan adalah jalan penyelesaian terhadap pemerintah.Antara keduanya jauh berbeza. 

Di Malaysia, Civil Disobedience berjaya dilaksanakan semasa bantahan Malayan Union. Orang Melayu secara beramai-ramai membantah Malayan Union. Manakala HARTAL 48 anjuran puak Komunisma dan Sosialisma berdasarkan kepada Teori Dialektika yang menjadi pujaan Fahmi Rezza sebenarnya gagal mencapai matlamatnya. 

BABI 3.0 pula meniru KEBANGKITAN ARAB. Bila di kaji dengan teliti Kebangkitan Arab ini sebenarnya bukan Arab yang bangkit tapi Yahudi Zionis yang bangkit menumbangkan kerajaan Arab yang anti Israel.Temanya adalah KEGANASAN MELAMPAU. 

Yahudi Zionis cerdik memperalatkan pengkhianat-pengkhianat Arab untuk menghapuskan musuh-musuh mereka berdasarkan kepada fahaman mereka sendiri ' Musuh Kepada Musuh Anda adalah Rakan Anda' dan ' Dendam Paling Elok Di Balas Pada Waktu Ianya Membara'.

Semua orang tahu lah, Anwar Ibrahim dan semua kepimpinan DAP PKR PAS berdendam kesumat dengan UMNO/BN. Dan semua orang tahu juga mereka adalah musuh ketat UMNO/BN. Apabila Anwar Ibrahim menyebutkan ' Saya sokong segala usaha bagi melindungi keselamatan negara Israil ..... " Yahudi Zionis bertepuk tangan. 

Bukan rahsia lagi dah, DAP dan PAS merupakan musuh ketat UMNO/BN sejak sebelum merdeka termasuk segala puak-puak sosialisma dan komunisma. Bila skandal Anwar Ibrahim terbongkar, Yahudi Zionis memperolehi satu lagi kawan baru.

Sebab itulah NDI NED KAF mula masuk dan bergiat cergas sebelum dan selepas 2008 membantu pembangkang menumbangkan UMNO/BN dengan pelbagai cara dan kaedah. Salah satunya ialah melalui kaedah DEMONSTRASI JALANAN. 

Rakyat digula-gulakan oleh pembangkang melalui cara ini kononnya BANGKIT MENENTANG KERAJAAN YANG ZALIM. Ya la tu zalim sangat lah kerajaan UMNO/BN ni macam regim-regim kat Arab nun.  

Di atas sebab-sebab di atas lah, kenapa BERSIH BABI 1-3 nie semuanya berakhir dengan keganasan yang dicetuskan oleh para demonstrannya sendiri. Penganjur Bersih Babi 3.0 pada masa ini memasing cuba melarikan diri dari tanggungjawab di atas segala kerosakan dan keganasan yang terjadi. Ini macam punya kredibiliti kita nak jadikan mereka pemerintah? Boleh jalan dahhhh !

TEPUK DADA TANYA IMA WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anak sapelah beruk tak berekor ni.perangai macam syaitan nilah yang nik aziz kata berjaya tu. Nyanyuk tahap ICU. Baik kau bersihkan bandar2 kat kelantan yang berserabai tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...