Isnin, 30 April 2012

BABI BERSIH 3.0: VIDEO KLIP -KALAU AMBIGA, ANWAR DAN SI TUA BANGKA RENTA POK NIK DI MAKI BEGINI, SANGGUPKAH MEREKA BERSABAR?


RAKAMAN INI di ambil pada malam 27hb April 2012. Para perusuh dan pengacau yang menjadi perserta BABI 3.0 sudah mula melakukan provokasi di simpang 4 Jalan Sultan Abdul Samad menghala ke Dataran Merdeka. Mereka mula memaki hamun dan melakukan pelbagai aksi untuk mencabar pihak polis bertindak. Polis masih bersikap profesional dan hanya mengawal keselamatan. Ternyata keprofessionalisma polis itu di balas dengan tindakan rempuhan di siang 28hb April 2012 di atas arahan Anwar Ibrahim. Kereta polis di serang, diterbalikkan dan anggota di dalamnya di pukul secara beramai-ramai. 

Abihnya, pihak provokator babi 3.0 begitu berbangga sekali dengan tindakan mereka itu. Malah Ambiga menyalahkan Unit Amal PAS. Memberikan alasan-alasan yang tak masuk akal. Menuduh dan memaki DS Najib, DS Hisahmuddin Hussien Onn dan pihak polis. 

Jika selepas ini mereka mengadakan lagi  BERSIH BABI 4.0 kita pastikan pada kali ini mereka tidak akan melakukan sebarang pembunuhan dan provokasi melampau. Pihak Majlis Peguam, Ambiga, 80 NGO anggota BERSIH, Anwar Ibrahim, Mat Syabu, Pok NIk, Hj Hadi, Projek MEKAR, DAP PKR PAS WAJIB BERTANGGUNGJAWAB DI ATAS KEGANASAN DAN RUSUHAN YANG SENGAJA DICETUSKAN DAN DIRANCANG TERLEBIH AWAL OLEH MEREKA SENDIRI.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukan kah menghina penjawat awam tu satu KESALAHAN..

Jas Salleh berkata...

Ya betul ...
menghalang Penjawat Awam dari melakukan tugasan rasmi mereka adalah suatu kesalahan jenayah di bawah KANUN KESIKSAAN

belang berkata...

Datang bersih 4.0, kita sapu dulu kasi bersih...pihak polis diminta menghadap muka kebelakang.

Unknown berkata...

Tubuh balik (ISA) masuk kan ambiga anu war nik jis biar mampus

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...