Isnin, 30 April 2012

ISYARAT LUCAH DARIPADA ANWAR IBRAHIM ARAHKAN REMPUHAN.


  Antara jam 8.00 a.m. - 2.00 p.m keadaan terkawal dan Polis hanya mengawal serta memantau tahap keselamatan. Para perusuh BABI 3.0 sejak malam 27hb April 2012 mulai jam 7.00 p.m-2.00 a.m 28/4/2012 melakukan pelbagai provokasi di lokasi. Di sebelah pagi di antara jam 8.00 a.m. - 11.00 a.m. sebilangan perusuh BABI 3.0 mulai membuat tinjauan kelemahan poin-poin keselamatan dan tahap kawalan pihak Polis. Ini berlaku di semua tempat kawalan pihak polis. Amat jelas, di mana ada polis berkawal di situ lah paling ramai jurugambar dan pemerhati perusuh BABI 3.0 dok amik gambar dan hantar sms. 
Lihat gambar-gambar di bawah ini 












Kemuncaknya ialah apabila Anwar Ibrahim sendiri yang memberikan isyarat lucah mengarahkan rempuhan dilakukan oleh para perusuh BABI 3.0. Selepas itu barulah berlaku rentetan peristiwa kereta polis di baling boto air mineral di depan SOGO yang menyebabkan kenderaan polis diterbalikkan.

Hanya setelah berlaku rempuhan di atas arahan arahan Anwar Ibrahim sahajalah barulah pihak polis bertindak setelah segala usaha bertoleransi pihak polis digagalkan oleh Anwar Ibrahim dan para perusuh BABI 3.0.

ANWAR IBRAHIM PERNAH BERKATA BAHAWA BELIAU MENYOKONG SEMUA USAHA MENJAGA KESELAMATAN NEGARA ISRAEL.

MALAYSIA DI ANGGAP SEBAGAI ANCAMAN KESELAMATAN KEPADA NEGARA ISRAEL.

BABI 3.0 ADALAH PENGOTAAN KATA-KATA DAN SOKONGAN ANWAR IBRAHIM UNTUK MENJAGA KESELAMATAN NEGARA ISRAEL.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...