Jumaat, 16 September 2011

MENGIMBAU PEMBOHONGAN 16 SEPTEMBER OLEH PAK SYEH ALJUBURI.


16hb Septermber 2008, Anwar Ibrahim a.k.a Syeh Aljuburi telah terang-terangan melakukan pembohongan terbesar kepada semua para penyokong dan jejuaknya. Kononnya, itulah tarikh keramat beliau akan mengambil alih kerajaan yang pada masa itu di bawah pentadbiran yang paling lemah dan lembik dalam sejarah pentadbiran Barisan Nasional selama 54 tahun.
Syeh Aljuburi secara terang-terangan mengaitkan Yang DiPertuan Agong (YDPA). Pembohongannya dipercayai dan apabila ianya tidak berlaku , beliau menyalahkan takdir. Malangnya para penyokong dan jejuaknya masih juga mempercayai beliau.


Siapakah sebenarnya petualang di sebalik pembohongan tersebut? Berdasarkan kepada pendedahan bloger Gelombang Wangsa Maju, beliau mengatakan setelah menyelidiki banyak fakta-fakta dan kejadian-kejadian yang menjurus kepada peristiwa 16 September 2008. Baca seterusnya di sini GELOMBANG WANGSA MAJU beliau berpendapat bahawa ianya adalah suatu rancangan teliti antara Pak Lah dengan Syeh Aljuburi dna kenaikan harga petrol hanylah sebagai pemudah kepada Syeh Al Juburi untuk mengambil alih kerajaan tetapi Allah Swt tidak meredhoi rencana mereka.



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...