Jumaat, 16 September 2011

GEMPAR!!! SIKAP KEGANASAN PRO KOMUNIS SEMAKIN MEMUNCAK!


SILA BACA DAN TUMPUKAN KEPADA AYAT-AYAT YANG WARNAKAN MERAH.
29. Sebagai sebuah negara, Malaysia dan seluruh warganya kini berada di persimpangan jalan. Pilihan yang kita putuskan hari ini akan menentukan nasib serta mencorakkan rupabentuk Malaysia pada masa hadapan, tanah air yang akan kita wariskan kepada anak-anak kita dan generasi mendatang. Persoalannya, mampukah kita melampaui dan mencabar wasangka lazim bahawa rakyat Malaysia daripada latarbelakang yang majmuk, status sosioekonomi berbeza dan fahaman politik pelbagai, secara iradat manusiawinya, tiba kepada konsensus untuk tidak tunduk menyerah kepada sekam kebencian dan kecurigaan yang pastinya mengheret kita ke lembah kehinaan. Sebaliknya, ayuhlah kita bersama mendaya sebuah masa depan yang sarat dengan harapan dan kemuliaan.
30. Yakinlah bahawa, ia satu kekuatan bukan satu kelemahan untuk kita meletakkan kepercayaan kepada kebijaksanaan rakyat Malaysia membuat pilihan dalam mencorakkan hala tuju masa depan mereka sendiri. Jika kita menganggap ia satu kesilapan maka, apakah maknanya pencapaian kita hari ini, apakah gunanya kita merancang pembangunan negara dengan begitu tersusun semenjak merdeka, apakah gunanya kita membelanjakan sebahagian besar khazanah negara setiap tahun untuk memberikan akses pendidikan berkualiti kepada semua rakyat, membebaskan warga daripada cengkaman kemiskinan, membina infrastruktur fizikal serta teknologi komunikasi maklumat yang berkelas dunia? 
Ucapan DS Najib pada 15hb September 2011, Auditorium Perdana Angkasapuri, KL.

Bandingkanlah dengan apa yang berlaku selepas 14 jam daripada ucapan DS Najib di atas, adakah ianya di sambut baik oleh Pakatan Pro Komunis?:-



SENDIRI MAHU INGATLAH. 


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...