Rabu, 7 September 2011

MAKIN TERUK PENYAKIT GILA MAT SYABU DAH BERJANGKIT KEPADA ISAP-MU-DIN RAIS.



Pasangan bahgia Isap-Mu-Din Rais PeyGayArr dan Mat Syabu bakal dinikahkan oleh Aziz Bari dalam suatu majlis terhad 150 orang di KLSCAH (Kuala Lumpur Selangor Chinese Assembly Hall) pada malam ini. Ini semua gara-gara Isap-Mu-Din hendak tekel Mat Syabu kerana geramkan kegebuan pipi dan keboroian Mat Syabu. Aziz Bari tidak ada masalah menyatukan pasangan bahagia tersebut di hadapan 150 orang saksi. 'Wedding Of The Year Of Jukers'

PAS PUSAT sudah angkat bendera putih dan tidak mahu mempertahankan Mat Syabu di atas ketololannya. Terpaksalah Mat Syabu memohon simpati dan belas kasian daripada puak komunis marxis kekasihnya si Isap-Mu-Din Rais dan Liberal Demokrat Aziz Bari. 

Forum pernikahan idoelogi tersebut (Ajaran Sonsang + Marxis Komunis + Liberal Demokrat) akan menjadikan buku terbitan Kerajaan Negeri Johor mengenai Mat Indera. Justifikasi tersebut difikirkan perlu oleh kelompok tersebut memandangkang betapa kasihnya Isap-Mu-Din kepada Mat Syabu.  Siapa tak sayangkan buah hati pengarang jantung.

Isap-Mu-Din memang terkenal sebagai seorang aktivis Marxis Komunis sejak di UM sekitar 70an dan pernah mengepalai rusuhan menyerbu sebuah kedutaan bagi menunjuk perasaan. Gadingan Trio tersebut. Tidak hairan kenapa forum tersebut diadakan di KLSCAH dan dihadkan hanya kepada 150 orang peserta 'TER'awal'. 

Kita beruntung besar kerana berpeluang melihat gelagat trio BINTANG TIGA sayap Melayu  pro komunis mengadakan persembahan di KLSCAH untuk meraih simpati kelompok Cina saki baki komunis (bukan semua Cina Malaysia adalah komunis).

Ini merupakan bukti jelas bahawa pengabungan PKN dengan PSM yang menghasilkan anak luar nikah PKR merupakan sebuah parti sampah sarap semua ideologi politik yang memusnahkan institusi demokrasi. 

Dalam tahun 1945 -1989, kita melihat Melayu komunis mahu menghapuskan UMNO atas dasar Komunisma. Pada hari ini, kita juga berpeluang melihat Melayu pro komunis masih mahu menghapuskan UMNO atas dasar Komunisma. 

Sumbatkan saja Isap-Mu-Din, Mat Syabu dan Aziz Bari dan semua kelompok pro komunis dalam penjara. ISA kan saja kerana mereka adalah ancaman kepada negara kerana berfahaman komunis dan pro komunis.



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...