Selasa, 6 September 2011

KEM BADBADOO SOMALIA, SANGGUP KE PEMIMPIN & PENCACAI PAKATAN SOSIALIS PRO KOMUNIS BERBAKTI DI SANA?

Pemimpin dan pencacai pakatan sosialis pro komunis hanya pandai bercakap dan bercakap mulut takde insurans.Pengorbanan arwah Noramfaizul bukan sia-sia dan kematiannya itu bakal mencetuskan kesedaran global ke atas penderitaan rakyat Somali yang 100% beragama Islam. 

Di Somalia hampir 750 ribu orang bakal menghadapi maut akibat kebuluran dan hidup terlalu dhoif. Tidak kira kanak-kanak kecil, orang dewasa mahupun orang tua. Semuanya berisiko tinggi menghadapi maut.Hanya golongan tentera, para militia dan pemimpin-pemimpin tinggi mereka sahaja yang hidup senang lenang. Bila ada pihak yang mahu membantu dan beri bantuan makana serta perubatan, ada pihak tertentu tidak suka dan tembak ikut suka hati mereka. 


Kebanyakan rakyat Somalia menderita pelbagai penderitaan. Bantuan makanan yang di hantar oleh KP1M hanya berjumlah 550 tan yang hanya mampu memberikan makanan kepada 5 ribu orang selama sebulan itupun jika tidak di cilok oleh pihak militia.

Rakyat Somalia bukan sahaja memerlukan bantuan makanan, perubatan malah mereka juga perlukan kem-kem penempatan yang lebih selesa. Penginapan sihat, bekalan air, bekalan elektrik dan pekerjaan. Mereka tidak mempunyai tempat mengadu kalau di Malaysia ini masih banyak lagi orang fakir miskin boleh mengadu.

Bagi rakyat Somalia , Mereka perlu makan agar tidak mati, berpakaian agar tidak telanjang berbeza dengan fahaman Pakatan Sosialis Pro Komunis, Makan selagi Kenyang, Berpakaian nampak Telanjang. 


Hambe menyeru kepada semua ahi UMNO dan rakyat Malaysia, jika anda menderma sebanyak RM 20 seorang setiap bulan selama setahun anda hanya berbelanja sebanyak RM 240 sahaja unutk membantu berjuta rakyat Somalia selama setahun. Belanja rokok kita pun lebih RM 240 sebulan.

Yakinlah dan percayalah, walaupun sebutir beras anda berikan kepada rakyat Somalia, kebaikan anda itu akan di balas oleh Allah s.w.t. dengan keamaan, kesejahteraan dan keselamatan kepada negara untuk anak cucu cicit di kemudian hari di Malaysia. BERDERMALAH WALAUPUN HANYA 50 sen (Tapi takkan 50 sen je brader !)


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...