Selasa, 6 September 2011

ISU MAT SYABU KOCAK DUIT PBAPP GUAN ENG KENA BALUN LAGI DENGAN DR NOVANDRI.

Dah .... belum sempat Guan Eng hendak panaskan mee tiramnya yang mahal, Dr Novandri beri sepakan tanpa bayangan ke muka Guan Eng. Adeeh sakit hati Guan Eng kena penerajang secara lisan dan tulisan. 

Ada ke patut Guan Eng kata tak salah Mat Syabu pergi masjid. Ya Lah Guan Eng masjid mana dan untuk tujuan apa? Takkan PBAPP pada 9 Julai 2011 ada buat jamuan berbuka puasa di masjid Negara. 

Nampaknya menurut diagnosis Dr Novandri, Guan Eng pun berjangkit virus tolol Mat Syabu. Bukan ke Mat Syabu dikenakan Perintah Larangan sementara oleh mahkamah agar tidak berada di Kuala Lumpur pada hari tersebut? 

Dalam banyak-banyak masjid di Ibukota , masjid Negara juga Mat Syabu hendak pergi, kenapa? Mat Syabu pergi ke masjid Negara bukan untuk bersolat atau menghadiri sebarang jamuan berbuka puasa (Pakatan Sosialis Pro Komunis DAP buat majlis berbuka puasa di Gereja Sel saja bukan di masjid, masjid cuma jadi tempat senamrobik) tetapi Mat Syabu ke masjid Negara untuk berkumpul bersama-sama peserta perhimpunan haram Bershit 2.0, Berpada-padalah Guan Eng bila kelentong. Nampak sungguh Guan Eng is a stupid bloody foolish fella. 

Rakyat Malaysia semua tahu lah Mat Syabu berada di Kuala Lumpur untuk sertai perhimpunan haram. Tak perlu lah lagi Guan Eng kelentong sana sini. Faktanya semua rakyat sudah tahu. 

Pengakuan Guan Eng mengenai pembayaran kos perubatan Mat Syabu oleh PBAPP akan membuka lebih banyak lagi pekung dan kelemahan ketara serta polisi C.A.T In The Hat DAP. 

Dengarkata, ada pihak dalaman PBAPP akan mengambil tindakan drastik di atas segala kelemahan DAP memandangkan PBAPP semasa era Guan Eng begitu banyak 'Keuntungan Negatif dan Keuntungan Defisit'.

Seronok juga melihat bagaimana sakitnya hati Guan Eng selepas ini bila di henyak dan sepak terajang secara lisan dalam tulisan. Bravo Dr Novandri !




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...