Jumaat, 26 Ogos 2011

SPR DI UJI OLEH PAKATAN SOSIALIS PEMBANGKANG, NASIB BAIK HEWAN TERNAKAN DI MALAYSIA TIDAK DIDAFTARKAN OLEH MEREKA!

Pakatan Sosialis Pembangkang sememangnya sentiasa bekerja keras sepertimana iblisetanirojim laknatullah bekerja keras menyesatkan Bani Adam sejak dulu. PAS diberikan tugasan untuk menghentam dan mengintai-ngintai kesilapan SPR. Bloger mymassa mendedahkan bagaimana PAS telah di tegur oleh SPR gara-gara mendaftarkan orang yang sudah mati, mereka yang belum cukup umur dan pemastautin tetap. Baca seterusnya di sini 

Pakatan Sosialis pembangkang sudah lama pincang fungsi dan tugas berperanan sebagai kuasa imbang dan kajisemak 'check and balance' sebaliknya mereka lebih berperanan seperti Enau semak belukar melepaskan pucuk. Sepatutnya Pakatan Sosialis pembangkang bekerjasama dengan SPR untuk memastikan perjalanan dan proses pendaftaran pemilih dilakukan dengan betul dan bukan menguji tahap kesabaran SPR. Apa yang berlaku ialah Pakatan Sosialis pembangkang mencari-cari peluang untuk menghentam SPR. Sikap seperti ini merupakan Budaya Politik Primitif yang hanya diamalkan oleh masyarakat hutan rimba sahaja. 

Berusaha terus menerus memburuk-burukkan SPR, PDRM, SPRM dan ATM bukan sikap terpuji malah ianya adalah sikap tercela. Kepimpinan mereka wajib sedar dan bangun dari lena mereka. Amalkanlah budaya Politik sihat berbanding mengamalkan Budaya Politik Mencari Penyakit. Rakyat sudah semakin  jemu dan bosan dengan perangai budak tadika, ribena dan mumaiyiz mereka.

1 ulasan:

C L J berkata...

Makin jelas terbukti sifat sifat buruk dari hati busuk mereka itu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...