Jumaat, 26 Ogos 2011

HATA WAHARI TAK BALIK MODAL LAH !

MELALAKLAH SEORANG PENJILAT TEGAR AL JUBURI KUNYIT TUA. SEORANG YANG DIKATAKAN BAKAL MENGETUAI 'UTUSAN RAKYAT' SATU LAGI PORTAL TAKDE KUALITI DARIPADA PAKATAN SOSIALIS PEMBANGKANG. PENJILAT TEGAR INI NAMANYA HATA WAHARI. BELIAU MENDAKWA JASA MEMBAYAR GAJI BULANAN KEPADA BLOGER PRO BN/UMNO DI BAWAH DS RAIS YATIM. HAH ! MANA BUKTINYA?


Hata Wahari dalam keadaan kebingungan turut mendakwa bloger BN/UMNO tidak menulis berdasarkan fakta dan perkara-perkara benar. Belaiu membandingkan intergriti bloger Pakatan Sosialis Pembangkang yang menulis berdasarkan kepada 'Fuckta' dan 'Auta'. Pada pendapat beliau, penulisan bersifat demikian adalah bagus dan elok untuk pembacaan rakyat Malaysia. 

Hoi Hata Wahari, adakah anda semasa membuat kenyataan tersebut dalam keadaan mamai baru lepas berbuka puasa? Tahukah anda sejak isu Altantuya sehinggalah ke isu cincin DS Rosmah, tidak pernah pun bloger Pakatan Sosialis pembangkang dibuktikan menulis berdasarkan kpada Fakta dan Kebenaran? Kantoi lagi ada ler. Terbukti, bloger Pakatan Sosialis Pembangkang hanya tahu menulis 'Fuckta' dan 'Auta' suapan daripada kepimpinan Pakatan Sosialis Pembangkang yang kini semakin hari semakin lemah dan lembik di bantai berterusan dengan bloger Pro BN/UMNO.

Sudah-sudahlah Hata Wahari untuk menutup bau busuk bangkai dinosur yang di cipta oleh bloger dan kepimpinan Pakatan Sosialis pembangkang. Auta je lebih. Buktinya tidak ada langsung! Apa pun tidak boleh. Melalak bukit Antarabangsa saja ler. Ini menambahkan bukti bahawa bloger dan kepimpinan Pakatan Sosialis Pembangkang sudah hilang intergriti dan tidak boleh dipercayai langsung. BERSIH kan lah dulu KEKOTORAN yang semakin membusuk di dalam Pakatan Sosialis Pembangkang. Baru boleh cuit kami boger pro BN / UMNO.

Hambe pun nak join bloger Parpukari dan MPP tuntut wang gaji kami daripada JASA. Cek bulan ini lambatlah pulak kena komplen kepada Hata Wahari. Yea Tak.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...