Jumaat, 26 Ogos 2011

KHALID GEREJA SAKIT HATI WOO KEPADA PAPA GOMO ...

TABEK HORMAT KEPADA PAPA GOMO YANG BERJAYA BANYAK KALI MEMBIKIN AHLI-AHLI POLITIK PAKATAN SOSIALIS PEMBANGKANG JADI CELARU MINDA. TERBARU KHALID GEREJA. PADA KALI INI KHALID GEREJA SUNGGUH BERANG DENGAN PENDEDAHAN PAPA GOMO. BELIAU SUDAH SAMPAI KE TAHAP TIDAK BOLEH TAHAN DI KRITIK BERTUBI-TUBI. KALAU TIDAK TAHAN KENA KRITIK ADALAH DINASIHATKAN KEPADA KHALID GEREJA AGAR BERTUKAR KERJAYA. PAPA GOMO PERLUKAN SEORANG PEMBANTU RUMAH UNTUK MENCUCI JAMBANNYA. KHALID GEREJA ADALAH LAYAK UNTUK MENGISI JAWATAN TERSEBUT.

Khalid Gereja telah mengeluarkan suatu cabaran kepada Papa Gomo untuk mendedahkan identitinya supaya senang beliau menyaman Papa Gomo. Punyalah pemalasnya Khalid gereja ini sama seperti ahli politik dari Pakatan Sosialis Pembangkang. Jika Pakatan Sosialis pembangkang begitu handal dalam isu warga asing dan pendedahan mengenai identi-identiti warga asing yang di dakwa mendapat kewarganegaraan otomatis, takkanlah identiti bloger seperti Papa Gomo beliau tidak mampu mencarinya sendiri?

Cabaran Khalid Gereja ini bakal dikenakan syarat-syarat oleh Papa Gomo nanti. Kita tengoklah saja lah nanti. Alangkah bahlolnya ahli-ahli politik Pakatan Sosialis pembangkang seperti Khalid Gereja ini yang mahu menumpang kepopulariti Papa Gomo untuk melonjakkan namanya di persada politik. 


Khalid Gereja hanya mahu melakukan pembunuhan karekter ke atas Papa Gomo dengan harapan jika nama baik Papa Gomo berjaya dicemari hasilnya Pakatan Sosialis Pembangkang berada dalam selamat. Yakinlah Khalid Gereja akan menjadikan ianya suatu isu politik untuk menekan kerajaan BN dan UMNO.

Jika Anwar Ibrahim ada barisan peguambela untuk membelanya, apatahlagi Papa Gomo. Khalid Gereja dan seluruh kepimpinan Pakatan Sosialis Pembangkang wajib memikirkannya. Lagi banyak Papa Gomo di saman makin kurang undi kepada Pakatan Sosialis Pembangkang. Jerat yang sama tidak akan mengena dua kali. Pala butoh lu lah Khalid Gereja.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...