Rabu, 3 Ogos 2011

SOSIALISMA PUNYA KEPALA, ORANG LAIN PATUT DI PECAT , ORANG LAIN KENA PECAT.

Golden Dragon avatarKEJADIAN PECAT MEMECAT UNISEL merupakan contoh klasik SOSIALISMA mengamalkan TEORI SIGMUND FREUD yakni untuk memaksimakan potensi manusia, manusia perlu bebas melakukan apasaja tanpa batasan dan sekatan termasuklah melakukan seks bebas. Kesalahan itu wajiblah diletakkan kepada pihak lain, macam ketua-ketua Sosialis selalu lakukan. Bagi mereka yang tidak mahu tunduk kepada kegilaan SOSIALISMA seperti Dr ROSTI SARUWONO Presiden & VC UNISEL yang enggan memecat tiga orang pegawai UNISEL tanpa sebab telah memberikan notis 24 jam perletakkan jawatan sebagai membantah apa yang difikirkannya sebagai campurtangan politik gila Sosialisma ke atas IPTS.


Anda tentu masih ingat dengan sebuah aduan seorang mahasiswi UNISEL yang membuat lapuran polis ke atas seorang TNC UNISEL , PROF. DR. IR MOHAMED DAUD yang dikatakan telah mempraktiskan Teori Sigmund Freud (Rogol) ke atas dirinya. Apakah perkembangan kes tersebut dan nasib mahasiswi itu sekarang? Kini, UNISEL digegarkan dengan isu pemecatan 3 orang pegawainya tanpa alasan.


Dari Yayasan Selangor sehinggalah ke UNISEL, kegilaan politik SOSIALISMA sungguh memualkan. Ini juga merupakan bukti kukuh bahawa PAKATAN SOSIALISMA amat suka mencampur adukkan soal politik dengan soal-soal lain untuk menunjukkan KUASA POLITIK mereka ke atas rakyat. Sungguh memalukan !

SOSIALISMA sebenarnya membuka banyak ruang dan pintu-pintu kemudaratan yang berlebihan ke atas masyarakat kerana teori-teori SOSIALISMA merupakan utopia-utopia dan rekaan semata-mata.

Label-label kebencian seperti elitis, kebangsawanan, feudalisma, reaksionari, kapitalis dan aristokrat hanya merupakan pukauan-pukauan retorik untuk mejustifikasikan keberadaan SOSIALISMA yang sebenarnya tidak diperlukan oleh manusia pun. SOSIALISMA ialah saudagar-saudagar mimpi yang cuba menjual dan melariskan jualan idealisma utopia kepada masyarakat dengan menjanjikan pelbagai pembaharuan tanpa menjejak kaki ke bumi tapi hendak mencapai awan ke sembilan. Tidak terjangkau oleh lagik akal bahkan di tolak terus oleh ketauhidan Islam apa yang ditawarkan oleh SOSIALISMA. SOSIALISMA merupakan ESKAPISMA golongan yang kecewa tidak berjaya dalam kehidupan yang bertabiat suka menyalahkan orang lain di atas semua kegagalan dirinya sendiri akibat keangkuhan dan kegilaannya sendiri. Lihat kegilaan yang terjadi semasa Revolusi Perancis dan Revolusi Budaya.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...