Rabu, 3 Ogos 2011

GEGAR! SUDAH ADA UGUTAN BUNUH KE ATAS DS NAJIB DI FB !

Golden Dragon avatarITULAH PASAL DAN TAK PASAL-PASAL SUDAH ADA UGUTAN BUNUH KE ATAS DS NAJIB DI FB. Ini diketahui apabila saya melayari laman grup FACEBOOKER 1 MALAYSIA yang mana ada satu profil memaklumkan kepada semua mengenainya yang di buat oleh suatu akaun hantu FB bernama 'NAJIB SETAN' yang telah dengan sesuaka hatinya membuat ugutan dan cita-cita untuk membunuh DS Najib. Tidak cukup lagi dengan sondolan budak gemok tempohari di KL Sentral kini timbul pula provokasi yang amat merbahaya pula. Di bawah ini merupakan bukti-bukti kepada perkara tersebut.Perbuatan mamat tersebut sudah melampaui batasan KESUSILAAN & KESOPANAN yang wajar. Sudah KURANG AJAR & BIADAP!


MAKLUMAT ASAL DARI LAMAN GRUP FACEBOOKER 1 MALAYSIA.

http://www.facebook.com/profil​e.php?id=100001928371561&sk=fr​iends&v=friends orang
ini ada buat komen di http://www.facebook.com/najibr​azak/posts/10150243763480952 nak bunuh DS NAJIB





KENYATAAN UGUTAN BUNUH DS NAJIB OLEH PROFIL 'NAJIB SETAN'.


ADA PULAK YANG SOKONG KENYATAANNYA ITU.

PROFIL YANG MEMBUAT UGUTAN TERSEBUT.


BERDASARKAN KEPADA PERUNTUKAN KANUN ACARA JENAYAH , SUATU LAPORAN POLIS BOLEH DI BUAT OLEH KITA SEMUA MENGENAI UGUTAN TERSEBUT MEMANDANGKAN IANYA MENJADI SUATU MAKLUMAT YANG DIKETAHUI OLEH KITA BAHAWA ADANYA SUATU PERBUATAN JENAYAH BERAT YANG SUDAH DINIATKAN 

ARTIKEL INI BOLEH DIJADIKAN SANDARAN KEPADA MAKLUMAT DI DALAM LAPURAN POLIS DAN ANDA SENDIRI BOLEH KE PAUTAN YANG DITULISKAN OLEH PEMBERI MAKLUMAT ASAL TERSEBUT.

PERKARA-PERKARA SEPERTI INI WAJIB DIBENDUNG AWAL KERANA IANYA MENUNJUKKAN SUATU SIKAP YANG CENDERUNG KEPADA MELAKUKAN JENAYAH BERAT TANPA ADA RASA HORMAT KEPADA PERUNDANGAN NEGARA.

KEPADA SEMUA AHLI UMNO, PEMIMPIN UMNO , BLOGER UMNO, NGO PRO KERAJAAN DAN PIHAK BERKUASA YANG BERKENAAN SILA AMBIL PERHATIAN ! JANGAN TUNGGU SEHINGGA BERLAKU, CEGAH SEBELUM PARAH!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ek e le pasal bende yg cam ni pun nak besar besarkan ke aku berani potong konek aku la kalau die brani bunuh menteri tu hanye cakap kosong je tu mane ade rakyat malaysia berani buat cam tu hanye kaki jilat lubang jubor najib je yg lebih2 pegi la korang kebodekan maha dewe korang tu bukan korang bolih jadi kaye pun cam najib tu geli aku tengok care korang nak bodek lebih2 ni ni la die dasar umngok bodoh nak mampos haram jadah

Yuseri Yusoff berkata...

salam bro.. blog bro sy paut dan follow..

http://yuseriyusoff.blogspot.com

Unknown berkata...

umno bila dah tertekan begitulah. lapor, lapor, lapor, sebab pihak itu dari dulu memihak pada dia. kini rakyat kehilanganh arah, kepada siapa nak mengaku, sebab yang menerima laporan hanya terima laporan satu pihak je. ni hal kecik. budak-budak tulis, tak perlu dibesarkan. kalau gitu haramkan je penggunaan kemudahan ini, kita balik semula ke zaman dulu, guna mesintaip buruk.

Jas Salleh berkata...

Tanpa Nama:-

Apa bahlolnya ko nie
Ko tak reti nak baca Bahasa Melayu ke ?
Tu la ko g lagi sekolah komunis privat
Geng ko yg ngada2 sgt nak bunuh2 orang ni kenapa?
Korang nie smeua keturunan KANIBAL YG HANYUT ke dari INDOCHINA atau KETURUNAN KHMER ROUGE?
Cittt Podaaaahhhhhhh !!!!!!!

Jas Salleh berkata...

misnona ...
Kepala hotak ko !
Ini le bendernyer kalo Pakatan Haramjadah Sosialis bila dah tertekan emosi
asek nak bunuh orang je keje korang
bahlol punya puak pengganas tak sedor diri
elok kroang pergi terjun lombong dan cuba uji dulu nyawa korang tu sendiri
ada harga ka takde harga ...
Bahlol sosialis bengap !

Tanpa Nama berkata...

nampak bodo jer statement mcm nie,, hahah,, org2 BN dah nampak gelabahnya.. hahaha.. najib cemburu mat sabu sakit lutut, najib pun gi oprade lutut, utk naek kerusi roda nak dpt ihsan rakyat,, BN parti meniru, buku jingga pun sedang di tiru,., hahahaa

روسلي حاج کوجڠ berkata...

UGUTAN BUNUH atau apa sahaja yg berkaitan PEMATIAN bukan lah sesuatu yg elok ,jadi bukan masalah BN atau sesiap yg gelabah , apakah yg kan berlaku jika UGUTAN ini menjurus kearah NIK AZIZ ??
adakah anda biarkan ...jadi marilah kita berlapang dada fikirkan lah adakah ini satu perbuatan dari manusia atau syaitan ??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...