Selasa, 16 Ogos 2011

KEPIMPINAN NGOKS PAS & PKR SANGGUP BERSENGKONGKOL MURTADKAN UMAT ISLAM.

Saf kepimpinan soSIALis PAS dan PKR bukan semuanya 100% orang Melayu dan mengikuti mazhab As Syafie' manhaj Assyariyya dan Maturiddi Kebanyakkannya mengikuti ntahapakebenda punya manhaj. Kebelakangan ini mereka lebih cenderung kepada fahaman SoSIALis Religus kerana mahukan undi kaum muda Cina dan India. Bagi mengekalkan jawatan politik dan pengaruh mereka selama mana hayat di kandung oleh tubuh badan mereka merasakan perlunya melakukan pembodekan berterusan kepada pengundi-pengundi muda Cina dan India. Natijah pembodekan berterusan tanpa akal tidak dipedulikan oleh mereka lagi. 

Isu DUMC dan Nasihat Hukum bukanlah perkara main-main. Ianya perkara serius. Ianya membabitkan soal AKIDAH dan mempertahankan perlindungan agama Islam di dalam Perlembagaan. Perbandingan dengan isu Ratu Cantik dan isu serbuan JAIS ke atas the SHIP dulu tidak sama tarafnya dengan isu DUMC dan Nasihat Hukum. 

Pemimpin-pemimpin ngoks dalam PAS wajib menyedari bahawa apa pyang mereka lakukan dalam isu DUMC dan Nasihat Hukum hanya membantu puak SOSIALISMA DAP. Kenyatan-kenyataan pemimpin-pemimpin ngok PAS mempertahankan tindakan DUMC dan mempertikaikan tindakan JAIS hanya membersihkan 'dosa-dosa' yang dilemparkan kepada UMNIO dalam isu Ratu Cantik dan The Ship.  Malang sungguhkan PAS lebai Malang.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...