Selasa, 16 Ogos 2011

GEGAK GEMPITA ! SAMBUNGAN VIDEO JAIS SIASAT GDUMC & AKSI MURTAD.

GEGAK GEMPITA ! Dalam video ini amat jelas terdapat seorang yang dipercayai bekas penganut Islam sedang memberikan ucapan mengenai pengalaman murtadnya. Sungguh selambanya mamat itu berbuat demikian seolah-olah kemurtadan yang dilakukan olehnya merupakan sebuah Kejayaan Yang Paling Besar dalam hidupnya. CIS !!! Sungguh Kurang ajar benar DAP ! Sila baca juga di sini screwkuat69.blogspot.com: pemeriksaan jais di gmdu 3 ogos 2011.html. Ini kerana sumber asal video ini adalah daripada bloger screwkuat69. Ok saksikanlah video ini.


Menurut screwkuat 69, Teresa Kok dan peguam bagi pihak gereja sel Annou Xavier , seorang peguam dari Persatuan Peguam Katolik telah membuat rancangan untuk menutup gerakan Agenda Murtad ini daripada diketahui umum. 

Dalam masa yang sama, Nik Nadzmi dan Elizabeth Wong Ratu Bogel PornoKR telah berang dengan pendedahan PAPAGOMO mengenai LAPURAN KRONOLOGI yang disiarkan dalam blog nya. Kedua bahlul politik tersebut menuduh PAPA GOMO . Mereka berdua dikatakan melompat-lompat bagaikan dua ekor kera kena belacan Melaka dan akan melapurkan kepada SKMM. Manakala kononnya MBPJ turut akan membuat Laporan Polis terhadap PAPA GOMO.

Nik Nadzmi dalam nada kecewa kerana dikantoikan menyatakan bahawa itu semua adalah pembohongan dan penipuan serta bloger pro kerajaan mendapat upah mahal tapi buat kerja tak teliti. Kesian Nik Nadzmi muda-muda sudah mengalami kontusi otak dan berhalusinasi berkenaan dengan kepakarannya sendiri yang dipertuduhkan kepada pihak lain.

PKR sudah berada di ambang kehancuran kerana jika perkara perlindungan khas yang diberikan oleh PKR kepada Agenda Murtad diketahui umat Islam, niscaya gegak gempitalah sekelian umat Islam berbondong-bondong meninggalkan PKR tekrontang kanting. Suatu natijah di mana Nik Nadzmi dan Elizabeth Wong mahu terjadi kerana mereka terpaksa menjadi bloger jalanan kembali.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...