Selasa, 16 Ogos 2011

AWAT KHALID GEREJA GABRA BEROK NIE???

APABILA BERSALAH dan 'push to a corner' pemimpin-pemimpin pembangkang sudah pasti akan menggunakan Politik Ugutan/Ancaman untuk menutup skandal yang mereka kantoi. Begitulah terjadi kepada Khalid Samad. Apabila beliau dikantoikan oleh Papa Gomo melalui pendedahan campurtangannya bersama Nik Nadzmi, Teresa Kok, Ronnie Liu dan Elizabeth Wong mempengaruhi MBPJ agar membatalkan tindakan sita ke atas DUMC


Khalid Gereja hanya memberikan alasan bahawa salah seorang pengadu yang dinyatakan di dalam Minit Mesyuarat tersebut beralamat di satu tempat yang 'amaaattttt jjjjjaaaaaauh dari Petaling Jaya'. Oleh itu mustahil lah. Tak lah jauh mana pun, pengadu itu beralamat di Damansara. Tapi takkan itu saja alasannya ? Apakata jika Papa Gomo tampilkan saksi berkenaan. Ini bermakna kesemua pihak yang membuat lapuran polis pada hari ini telah MELAKUKAN LAPURAN PALSU DAN BOLEH DIKENAKAN TINDAKAN. MALAH PAPA GOMO BOLEH MENYAMAN KEMBALI MEREKA YANG TERBABIT SAMPAI MEREKA JUAL SUAR DALAM .

LECEHLAH PAKATAN HARMAJADAH INI. TIDAK ADA KEBEBASAN BERSUARA LANGSUNG LAH !

TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Esperalzi berkata...

Mereka kutuk Polis dlm kes rusuhan Bersih 2.0. Tp bila ada masalah mereka cari Polis juga...

Esperalzi berkata...

Apa pun penjelasan Khalid Samad, yg jelas dia pro-gereja, konon umat Islam dilarang serbu, serang atau ceroboh gereja walau pun dalam keadaan perang. Kalau dah gereja jadi suaka/perlindungan utk org2 Islam yg mau murtad ke agama Kristian serta menjadi pusat pemurtadan umat Islam, apakah gereja itu masih merupakan tempat yg wajib dilindungi?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...