Khamis, 11 Ogos 2011

KELOMPOK PRO MURTAD SEMAKIN KURANG AJAR! SIRI DUA.

ANDA PERLU TAHU STRATEGI KELOMPOK EKTRIMIS AGAMA LAIN YANG MENJALANKAN AKTIVITI PENGEMBANGAN AGAMA MEREKA DI KALANGAN UMAT ISLAM. ANDA JUGA PERLU MENGENALI SIAPAKAH MEREKA. ANDA JUGA PERLU MENGAMBIL LANGKAH-LANGKAH PENCEGAHAN YANG SEWAJARNYA.

Berdasarkan kepada fakta-fakta kes yang telah diputuskan di dalam mahkamah yang dimulakan oleh kelompok ektrimis pengembagan agama lain, strategi utama mereka ialah menyalahtafsirkan :-

1. Artikel 3 Perlembagaan Malaysia. 
2. Artikel 11 Perlembagaan Malaysia.
3. Akta Majoriti (Umur Dewasa)

Apakah hujah-hujah mereka bagi mempertahankan kemurtadan seorang murtaddin? Hujah-hujah perundangan mereka adalah bersifat TEKNIKALITI seperti berikut:-

1. Artikel 3 Perlembagaan Malaysia: Mereka berhujah mengatakan bahawa ARTIKEL 3 hanya mengiktiraf agama Islam sebagai AGAMA PERSEKUTUAN pada KAPASITI KERASMIAN tetapi ianya tidak membawa natijah perundangan bahawa HUKUM HAKAM ISLAM digunapakai terhadap orang BUKAN ISLAM. Adakah ini benar? Tidak samasekali ! 

Apakah sebenarnya termaktub di dalam ARTIKEL 3 PERLEMBAGAAN MALAYSIA? Berikut adalah petikan penuh ARTIKEL 3 PERLEMBAGAAN MALAYSIA.

























Tidak ada pun di dalam PERKARA 3 [ARTIKEL 3] menyebutkan bahawa HUKUM HAKAM ISLAM TIDAK BOLEH DIGUNAPAKAI pun. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...