Isnin, 29 Ogos 2011

KARPAL PATRIOTIK ATAU SEKADAR SINIKAL?


Sampai habis umur dunia, hambe tidak akan mempercayai kata-kata mana-mana pemimpin, penyokong dan ahli-ahli Pakatan Sosialis Pembangkang Rakyat walaupun enak sedap dan sehaluan dengan nada Barisan Nasional dan UMNO. Karpal mengeluarkan kenyataan sekadar melepaskan batuk di tangga dan beliau hanya mencari simpati belas kasihan agar IDEOLOGI SOSIALIS DAP tidak dicemari dengan KOMUNIS PKM. Jangan ingat Karpal benar-benar menyanjung tinggi Dato Onn dan Tunku Abdul Rahman. 

Kita semua tahu ideologi Sosialis DAP dengan Komunis PKM adalah selari dan sefahaman belaka. Ibarat aur dengan tebing. Walaupun Karpal mengatakan Mat Sabu sebagai manusia dungu dan tolol dia bermaksud bahawa semua Melayu Islam ini dungu dan tolol. Apabila Karpal mengatakan bahawa ikon kemerdekaan Malaysia adalah Dato Onn dan Tunku Abdul Rahman Putra , beliau maksudkan betapa baghalnya pengiktirafan tersebut. 

Apabila Karpal mengatakan bahawa pujian dan sanjungan perlu diberikan kepada anggota Polis yang terkorban beliau maksudkan jangan puji-puji lebih lah. Itulah  mentaliti dan sikap sebenar setiap seorang pemimpin Pakatan Sosialis Pembangkang Rakyat. Mana pernah jujur dalam kata-kata dan tindakan mereka. 

Karpal Singh nak marahkan Mat Sabu ? Karpal Singh marahkan Mat Sabu, jika ada, adalah atas kapasitinya sebagai seorang yang pernah berkata dan memberi amaran kepada PAS , NEGARA ISLAM .. LANGKAH MAYAT KAMI (DAP- TERMASUKLAH AHLI-AHLI MELAYU ISLAM DAP) DULU !

SOSIALISMA DAP DENGAN KOMUNISMA PKM ADALAH SEHALUAN DAN SEPENDAPAT. JANGAN LUPAKAN ITU WALAUPUN SESAAT.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...