Jumaat, 8 Julai 2011

LEGA ! AKHIRANYA AMBIGAL SETUJU TERIMA TAWARAN TERESA KOK BERHIMPUN DI LADANG MEGA KHINZIR SELANGOR.

Berdasarkan kepada tweet-tweet, faciecrook dan blog pro pembangkang terutamanya yang di taja oleh Projek Ladang Mega Khinzir Selangor, MB Incorporated, perhimpunan BEERSHIT akan diadakan di Ladang Mega Khinzir Selangor sebagai menyambut baik kelonggaran yang diberikan oleh KDN dan Polis membenarkan perhimpunan di luar ibukota negara. 

"Setelah berbincang dengan semua rakan-rakan dalam DAPKRPASM, mereka semua bersetuju dengan cadangan YB Teresa Kok agar di buat perhimpunan di Ladang Mega Khinzir Selangor, tempatnya BERSIH, tidak najis dan dilengkapi dengan sistem penghawa dingin" menurut jurucakap yang ditemui semasa sedang membersihkan najis khinzir di lokasi berkenaan.

" Kami tidak ada masalah jika perhimpunan diadakan di sini memandangkan pihak pengurusan akan memberikan cuti sehari kepada kami dan bolehlah kami enjoy-enjoy shoping-shoping di KL' menurut seorang buruh wanita berasal dari Selatan India tempat asal suami AMBIGAL.
Pihak pengurusan tidak dapat diketemui melainkan dengan sinis berkata " Lu olang apa pasat picaya sama tu bloger/ fesmuker Jas Salleh ? Lia tulih tulih lawak maa !" 

Manakala reaksi yang sama di terima daripada pejabat YB Teresa Kok di mana makcik cleanernya dengan nada kesal berkata " YB Teresa Kok amat kesali ama pak Jas Salleh yang aja-aja tulis maonya BERSIH ke Ladang Mega Khinzir."

Sekian dilapurkan.

MORAL YANG HENDAK DISAMPAIKAN:-
Begitulah analogi BERSIH. bagi pihak penganjur dan penyebar dakyah BERSIH, kononnya matlamat mereka ialah untuk membersihkan sistem pilihanraya tetapi sebenarnya TIDAK. Niat dan maksud mereka adalah kotor dan jijik kerana sebenarnya mereka mahu menimbulkan PROVOKASI dan MENCABAR INTERGRITI KERAJAAN MALAYSIA. Sasaran mereka sebenarnya ialah perhimpunan yang diadakan di luar negara. Beginilah sikap golongan kelompok politikus dan aktivis anarkis revolusioner sosialis komunis yang tidak mempedulikan apa kemahuan rakyat jelata tetapi lebih mementingkan kehendak mereka. Belumpun mereka menjadi KERAJAAN PUSAT, mereka telah memperlihatkan bagaimana cara dan kaedah mereka memerintah, yakni secara KUKU BESI, ANARKIS & BERSIFAT ZALIM kepada rakyat. 




TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...