Jumaat, 8 Julai 2011

AMBIGAL BELAJAR ILMU KEBAL SEGERA DENGAN NIK AJIH.

PUNDEK PAMBLEK PANBU PANDEKUTTY AMBIGAL terpaksa belajar Ilmu Kebal segera dengan Nik Ajih di sebuah lokasi rahsia di ibukota di samping turut juga belajar Ilmu Halimunan Berok Betine agar tidak dapat di kesan oleh pihak Polis. 

Menurut sumber maklumat yang di terima daripada Pawang Tempatan, maklumat ini berdasarkan kepada tenungan makrifat dalam mangkuk hayun tandas di markaz PAS di Gombak yang di taja sepenuhnya oleh MPP PKR Parlimen 'kepala' BATU dan  KEPALA 'Hotak" BATAS.  

Tindakan desperado tersebut di ambil setelah si pundek pamblek panbu pandekutty AMBIGAL menerima Perintah Larangan memasuki KL pada hari esuk dan setelah dimaklumkan oleh pihak Polis bahawa permit untuk pertunjukkan sarkisnya dibatalkan disebabkan oleh 2 faktor utama yakni  (1) Pertubuhannya NGO hanya mempunyai Lesen 'LUMBU' daripada MAJLIS PEGUAM yang tidak diktirafkan , dan (2) kerana kesilapan mengisi borang permohonan di mana tujuan perhimpunan di tuliskan sebagai ' RUSUHAN AWAM TERANCANG BAGI MAKSUD PROVOKASI DAN PENGISYTIHARAN PERANG KE ATAS YDPA OLEH KUMPULAN MILITAN ANARKIS REVOLUSIONER KOMUNIS SOSIALIS YANG SUDAH KEHILANGAN SOKONGAN MAJORITI PENGUNDI SENYAP KERANA GAGAL MENUNAIKAN SEMUA JANJI-JANJI MANIFESTO PRU 12"


Buat masa ini pundek pamblek pambu pundekutty AMBIGAL gagal ditemuramah kerana sewaktu wartawan kami pergi ke lokasi tersebut, beliau dikatakan sedang berkemban dimandikan BUNGA bagi membuang segala SIAL dan ROH JAHAT dalam badan beliau. Cuma wartawan kami mendengar suara dengusan dan kelihatan dinding bilik air bergoyang hebat beserta suara rengikan perempuan dalam bahasa Ingeris .." Ayooo . appa .. amma .. tambi .. ayooo ..ayooo.. give it to me .. aaahss .. ooohsss '" Tidak diketahui suara siapa. 


Sekian dilapurkan.


JADI TAK PERLULAH MELAYU MILITAN PAS & PKR REVOLUSIONER HENDAK PERTAHANKAN PUNDEK PAMBLEK PAMBU PANDEKUTTY AMBIGAL HARI ESUK KERANA BELIAU TELAH MENERIMA ILMU KEBAL DAN HALIMUNAN. TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...