Jumaat, 29 Julai 2011

ITULAH DEGIL SANGAT.... PAK POLISI TANGKAP BLOGER ELITIS SOSIALIS DEMOKRAT DAP



Tambah kapsyen
Semalam seorang bloger daripada puak sosialis demokrat cauvinis , Chan Lillian telah di tangkap dan di soal siasat oleh polis berkaitan dengan perbuatan hasutannya mempengaruhi rakyat membenci kerajaan Persekutuan melalui kempen BEERSHIT RM 200 di alam maya. Sebuah komputer meja dan  modem miliknya di rampas bagi membantu siasatan polis. Chan seorang juruvideo sedang di siasat di bawah sekseyn 4 (1) Akta Hasutan dan seksyen 27 (5) Akta Polis. Empat orang pegawai polis yang diketuai oleh pegawai penyiasat ASP Ridzuan Ibrahim dari unit jenayah siber Brickfields, Kuala Lumpur melakukan tugasan tersebut. Chan di petik sebagai berkata " Inilah harga yang saya terpaksa saya bayar apabila saya mahu (elitis bourgeois sosialis demokrat cauvinis rasis) DAP memerintah Malaysia dan rakyat patut tahu DAP sahajalah yang layak memerintah Malaysia" Peguam Chan ialah Tham Shien Shyong.- di petik daripada blog sumber matkilaupenang.blogspot.com.

"...dan rakyat patut tahu DAP sahajalah yang layak memerintah Malaysia" ini Chan Lillian yang kata. Gambarnya di sebelah. Chan Lilian amat yakin dan percaya bahawa hanya DAP layak memerintah Malaysia dan  mempercayai PKR, PSM, PAS, UMNO, MIC, MCA, SUPP, PPP,PBB dan parti-parti politik lain TIDAK LAYAK MEMERINTAH MALAYSIA. Begitulah cauvinisnya pepuak elitis bourgeois sosialis demokrat cauvinis DAP ini.  

Kata-kata yang dihamburkan oleh Chan Lillian jelas bagi kita bahawa DAP memperkudakan sahaja sekutu-sekutu mereka PKR PAS dan PSM untuk melayakkan mereka memerintah Malaysia. Malangnya, Melayu dan India  PKR, PAS dan PSM yang selama ini berhempas pulas bekerja kuat untuk memenangkan fuckatan pembangkang rupa-rupanya bekerja keras untuk melayakkan DAP sahaja memerintah Malaysia.

Baguslah Chan Lillian telah berkata jujur mengenai niat jahat DAP yang selama ini ditaqiyyahkan oleh mereka. Sebelum ini, pemimpin bawahan DAP turut berkata benar mengenai sikap cauvinisma rasis DAP memandang rendah kepada semua calun-calun 'Anjing' mereka dari etnik lain. 

Kasihan si Lebai Malang PAS , si Luncai PKR dan si Pak Pandir PSM, mereka bekerja keras siang malam semata-mata untuk menajdi hamba anjing setia kepada DAP. Terimakasih Chan Lillian. Tahniah pak polisi kerana tindakan anda telah secara tidak di duga mendedahkan niat jahat cauvinisma rasis DAP yang selama ini ditaqiyyahkan oleh mereka daripada pengetahuan si Lebai Malang, si Luncai dan si Pak Pandir.

TEPUK DADA TANYA IMAN

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...