Jumaat, 29 Julai 2011

AKIBAT ENGGAN MENJADI 'ANJING' DAP YB WONG DI PAKSA MELETAK JAWATAN.

JEFF OII anak emas kepada KM YANG PALING CELAKA DALAM SEJARAH (pinjam label PISAU) berlidah biawak serta pandai bertaichi kini menghadapi kecaman daripada pemimpin-pemimpin elitis bourgeois sosialis demokrat cauvinis DAP anak watan Pulau Pinang. 

Pertelingkahan antara Jeff Ooi dengan YB Wong berpunca dari senarai nama untuk mendapat rumah mampu beli. Akibat tidak berpuashati dengan keengganan YB Wong Hon Wai seorang berjawatan EXCO mengikuti kehendaknya, Jeff Ooi telah membuat serangan terbuka terhadap YB Wong melalui saluran media. Tindakannya itu telah di kecam oleh Pengerusi Negeri DAP Pulau Pinang,Chow Kon Yeow yang menyatakan bahawa sebarang pertelingkahan sesama sendiri hendaklah di selesaikan melalui saluran dalaman dan bukannya menghentam di media. 


Penang DAP chairman Chow Kon Yeow said it is a party policy, often reminded to members and leaders, that internal channels should be used to resolve misunderstandings or problems. 

“However, Ooi has chosen to ignore this instruction. After this latest round of public attacks, the party cannot stop members from initiating disciplinary complaints against Ooi,” he said in a statement yesterday - The Sun 


Sebenarnya, pemimpin-pemimpin tempatan DAP Pulau Pinang sudah lama tidak berpuashati dengan Lim Guan Eng yang melantik dirinya sendiri menjadi KETUA MENTERI PALING CELAKA DALAM SEJARAH. Sikap egoistis Lim Guan Eng yang suka menganjingkan pemimpin-pemimpin tempatan DAP Pulau Pinang menyebabkannya hilang sokongan di kalangan EXCO dan pemimpin tempatan DAP Pulau Pinang. 

Terkini, LGE mahu menutup pemberian awad kontrak secara runding terus bernilai  RM 76 juta ringgit kepada sebuah syarikat Cina (mungkin kroninya) ECK SDN BHD yang kini menghadapi masalah dengan membangkitkan isu pemberian kontrak secara tender kepada 200 kontraktor Melayu yang bernilai RM 15.7 juta. 

Buat perbandingan ini, RM76 juta secara runding terus kepada satu syarikat Cina dengan 200 orang kontraktor Melayu yang terpaksa bertanding tender dan berkongsi kontrak bernilai pukal RM15.7 juta ringgit. Siapa yang lebih untung ? Sudah tentu kontraktor Cina tersebut. Itupun masih ada anjing belaan mengangkat elitis bourgeois sosialis cauvinis DAP sebagai Sang Dewa Penyelemat Melayu. Tidak sedar diri itu diperbodohkan oleh elitis bougeois sosilis demokrat cauvinis DAP. Baca seterusnya di sini http://www.pisau.net/2011/07/taichi-guan-eng-sekali-lagi-bodohkan.html

Demikianlah antara kisah-kisah menarik terkini dari sebuah REPUBLIK SOSIALIS DEMOKRAT DAP yang di sanjung dan di puja oleh Melayu revolusioner berhaluan kiri sebagai NEGERI KEBAJIKAN. Ajaib kan?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...