Khamis, 28 Julai 2011

ANJING-ANJING UMNO MARI KITA AJAR CUKUP-CUKUP MALAM INI- CABAR SEKUR BABI IBLISETANIROJIM LAKNATULLAH KELING PARIAH PSM HARAMJADAH.



Ada babi iblisetanirojim laknatullah keling pariah PSM namanya S.GOBIKRISHNAN yang membuat cabaran terbuka untuk bergocoh dengan UMNO yang digelarnya sebagai 'anjing' serta berniat hendak membuat huru hara di Stadium Bukit Jalil pada malam bagi membebaskan pula enam ekor babi-babi pariah PSM Komunis yang di tahan oleh Polis.

JS ikut saranan Papa Gomo, mohon pihak polis tutup mata sekejap saja, lima minit untuk kami memberikan pelajaran Kesopanan dan Kesusilaan kepada babi iblisetanirojim laknatullah haramjadah keling kasta rendah S.GOBIKRISHNAN. Kalau sudah merasa dirinya yang berkasta rendah itu lebih bagus daripada UMNO yang digelarkan anjing, maka eloklah kami menyekolahkannya sekejap mengenai adab kesopanan Melayu. 


Babi iblisetanirojim laknatullah haramjadah itu ingat dia bagus sangat ke? Tetapkan waktu dan lokasi sahaja, nanti kami akan datang untuk beri tuisyen percuma kepada anda mengenai berlaku sopan dan tidak biadap. Tanah ini masih bertuan. 

Jangan jadi terlalu kurang ajar sangat lah S.Gobkrishnan babi iblisetanirojim PSM laknatullah keling pariah kasta rendah. 

Jangan terlalu mencabar sangat Melayu dan UMNO. 









TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...