Khamis, 28 Julai 2011

85,000 TIKET DI BELI UNTUK PERLAWANAN MALAYSIA & SINGAPURA.

85,000 keping tiket untuk perlawanan Malaysia & Singapura habis terjual. Petanda amat baik kepada pasukan bolasepak negara HARIMAU MALAYA. Nampaknya kempen berterusan oleh puak iblisetanirojim laknatullah fuckatan pembangkang yang tak berguna satu sen telah gagal mencapai matlamat mereka. Andaikata pasukan HARIMAU MALAYA menang dalam perlawanan ini melalui kelebihan agregrat jaringan gol, JS yakin ramai pencacai didikan iblisetanirojim laknatullah fuckatan pembangkang tak guna satu sen akan merasai kecewa prust menungging berrguling-guling sambil menyumpah seranah Anwar Ibrahim.

Kita berdoa dan berharap agar pada perlawanan ini tidak akan ada sebarang percubaan oleh kumpulan berok makyeh dan khinzir rimba serta anjing gila warna kuning untuk mencetuskan kekecoanh, rusuhan dan demonstrasi haramjadah yang bertujuan mengaibkan negara di mata dunia.

Ini berdasarkan apa yang  telah terjadi di KL Sentral semalam di mana adanya sekumpulan berok makyeh AMK yang menjadi siluman khinzir cuba hendak menyondol di sana sini. JS yakin dan percaya akan tetap ada percubaan sedemikian cuba dilakukan oleh mereka pada perlawanan antara Malaysia dan Singapura. Mereka cukup terkenal dengan sikap biadap dan kurang ajar serta menyusahkan orangramai. Mereka amat suka untuk mengaibkan negara di mata dunia. Anak-anak didikan iblisetanirojim laknatullahlah katakan.

TEPUK DADA TANYA IMAN


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...