Rabu, 4 Mei 2011

WAJIB BACA! DAP BAKAL BALUN PAS & PKR ? MEMILIKI MALAYSIA TANPA UNDI MELAYU!

1. Baca lah analisa terkini daripada GAP Gerakan Anti-PKR yang padat dengan informatif terkini mengenai gerak-kerja terbaru DAP dan keputusan muktamad yang telah di ambil oleh DAP LANGKAH TERBARU MEREKA.

2. Berdasarkan kepada maklumbalas dan maklumat yang di terima oleh GAP, para pemikir politik DAP yakin serta percaya mereka boleh menjadi sebuah kerajaan berdominiasi Cina 100% tanpa bantuan dan memperkudakan PAS dan PKR. Mereka sudah bersedia bergerak maju ke depan tanpa ANWAR! Tanpa PAS ! Tanpa PKR!

3. Jika diteliti dan dianalisakan kedudukan kerusi 222 Parlimen di Malaysia, DAP hanya perlu meletakkan calun Melayu nya yang sudah bersedia dan di didik dengan Semangat Nanyang Tulin [MengCinakan Melayu] di kesemua kawasan majoriti Melayu untuk melawan BARISAN NASIONAL calun daripada UMNO memandangkan sentimen kebencian kepada UMNO oleh simpatisan dan penyokong PAS serta PKR mampu memberikan undi kemenangan kepada DAP. Ini bagi memecahkan penguasaan kerusi BARISAN NASIONAL.

4. DAP sudah dapat Formula Tepat untuk merampas kekuasaan politik orang Melayu di Malaysia tanpa memerlukan undi Melayu ! Begitulah keazaman mereka, Berhati-hati dan berwaspadalah.

ORANG MELAYU JANGANLAH LEKA LAGI. DAP SUDAH MENEMUI CARA UNTUK BERKUASA TANPA MEMERLUKAN WALAUPUN 1 UNDI MELAYU PUN!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...