Rabu, 4 Mei 2011

RM 137.5 JUTA LESAP DALAM AKAUN PDC...? MINTA AKAUNTAN BERTAULIAH SAHKAN

Guan Eng: Appa suruh ....
Kit Siang : Bolo punya anak !

1. Pendedahan melalui posting di FB di laman NADI RAKYAT, oleh Fuad Omar, berkenaan dengan penemuan penyelewengan dalam akaun PDC melalui Lapuran Tahunan PDC [Penang Development Corporation (Pening Dysfunctional Center)] Baca di bawah ini pendapat yang dikemukakan.
Fuad Omar Sila maklum Apek DAPigs telah misled dgn Green Light daripada Auditor General....AG hanya buat operational audit dan wang keluar masuk adalah hak Lembaga Pengarah yg di Ketuai oleh Apek Melaka dan semua ahli drpd PR....so kalau BOD dah clear, AG tak akan questions.....AG hanya audit supaya wang yg dikeluarkan mengikut prosedur. Selalunya badan corporate mempunyai Audit Committee nya sendiri ( selalunya dilantik oleh BOD)....so mcm lutut tanya buku lali le.....mesti consistent punya.....

2.  Sila klik ke pautan yang berkenaan untuk membuat perbandingan Lapuran Tahunan PDC pada 2007 dengan 2009 , amat ketara perbezaannya. Apapun kita mendesak agar Lapuran Tahun PDC ini disahkan kembali oleh Akauntan Bertauliah bebas. Kita tidak mahu diperbodohkan oleh Guan Eng Si Sundalan Hitler ini. Bahlol punya KM dalam sejarah senagkatan dengan MB PKR Selangor juga!

PENEMUAN TERKINI INI MEMBUKA MINDA KITA SEMUA BETAPA DAP HANYA CAKAP KOSONG MENGENAI C.A.T. DAN LAPURAN TAHUNAN PDC PADA 2007 DAN 2009 MEMPERJELASKAN BAHAWA C.A.T. YANG DIAMALKAN OLEH DAP IALAH CORRUPTION, ANONYING, TROUBLESOME.

3 ulasan:

Ibnu Rusydi berkata...

C.A.T.

Cuai . Angkuh . Teruk

Careless . Arrogant . Terrible

Jas Salleh berkata...

Chantekkkkk ! Tengkiu bro for the idea !

Pejuang Bangsa berkata...

Rejim DAP

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...