Khamis, 26 Mei 2011

UGUTAN BUNUH KE ATAS PAPA GOMO, SHUKRI BODIGAD PENASIHAT KEPADA KDYMM SULTAN MUHAMMAD V.



Pada Mei 24, 2011 jam lebih kurang 13.52, satu ugutan bunuh di buat ke atas Papa Gomo melalui panggilan talipon daripada seorang lelaki bernama Shukri yang mengaku adalah 'bodyguard' kepada Penasihat KDYMM Sultan Muhammad V. Ugutan tersebut di buat berkaitan dengan artikel PENYELEWENGAN WANG PEJABAT TANAH PASIR PUTEH KELANTAN




1. Ugutan dan ancaman bunuh bukanlah pertama kali Papa Gomo terima malah kami facebooker dan bloger pro BN sentiasa menerima pelbagai jenis ancaman daripada jejuak dan pepuak yang mahu mempertahankan REJIM TOGHUT SATANISMA DAPKRPAS . KAMI TAK KESAH PUN DAN KAMI TIDAK GENTAR. NEGARA INI ADA UNDANG-UNDANG. 

2. Masihkah anda semua ingat mengenai kejadian cuba mencederakan seorang saksi iaitu Ustaz Saidi semasa kami mendedahkan kembali isu ADUN SELINSING ? Juga berlaku di Pasir Puteh Kelantan. Ingatkah juga mengenai pengalaman bloger Kickdefella? Pemerintahan REJIM TOGHUT SATANISMA DAPKRPAS penuh dengan pelbagai kejahatan. 

3. Kejahatan inilah yang perlu didedahkan kepada umum agar umum dapat membuat penilain terbaik di dalam PRU 13 dan pada masa-masa mendatang untuk memilih siapakah yang layak untuk dijadikan pemerintah mereka, 

4. Semakin banyak ugutan dalam bentuk seperti yang di terima oleh bloger Papa Gomo, ianya semakin memberikan kredibiliti kepada pendedahan kami. Kepada para balaci pemimpin-pemimpin Rejim Toghut Satanisma DAPKRPAS. KAMI SENTIASA BERSAMA PAPA GOMO!!! KAMI AKAN BERUSAHA KERAS MEMASTIKAN SEMUA REJIM TOGHUT SATANISMA DAPKRPAS BAKAL KECUNDANG DI SELURUH NEGARA ! INI IKRAR KAMI !

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...