Khamis, 26 Mei 2011

EDISI SARAPAN: Punca & Sumber Rezeki Kekayaan.



TIADA TUHAN MELAINKAN ALLAH


Pernahkah kita berfikir dalam 60 saat dari manakah datangnya Punca & Sumber Rezeki Kekayaan? Bagaimana dan cara untuk mendapatkan rezeki kekayaan? Kemudian berfikir bagaimana untuk menguruskan dan membelanjakan hasil rezeki yang kita perolehi. Adakah kita golongan memberi atau meminta?
1. EDISI SARAPAN SENAMAN MINDA & AKAL mengajak semua pembaca befikir, adakah kita ini golongan yang memberi atau golongan yang meminta? Kemudian kita pertimbangkan mengikut lunas ajaran Islam, adakah Islam mengajarkan kita menjadi golongan pemberi atau peminta? 

2. Sedar atau tidak Kerajaan yang diberikan kepada kita oleh Allah Subhanahu wa Ta'ala lebih banyak memberi daripada meminta daripada rakyat jelata. Kelompok Toghut Satanisma DAPKRPAS sengaja menyembunyikan fakta ini bagi meraih simpati dan mempermainkan emosi rakyat jelata. 

3. Setiap tahun kerajaan ini mengembalikan semula kekayaan negara kepada rakyat jelata sejumlah Ringgit Malaysia 10,000,000,000 SEPULUH BILLION sedangkan jumlah pembayar cukai adalah hanya merangkumi beberapa persen dari jumlah keseluruhan penduduk Malaysia. 

4. Rejim Toghut Satanisma DAPKRPAS yang sedang mentadbir Pulau Pinang, Kedah, Kelantan dan Selangor jika berkongsi tanggungjawab dan memberikan lagi 10,000,000,000 SEPULUH BILLION kepada rakyat jelata bermakna setiap negeri di bawah pentadbiran mereka menyumbangkan 2, 500, 000, 000 DUA BILLION LIMA RATUS JUTA.    

5. Apakah Rejim Toghut Satanisma DAPKRPAS tidak mampu mengembalikan semua kekayaan yang mereka perolehi daripada rakyat jelata yang mereka peras dan ugut selama 3 tahun ini? Jika mereka tidak mampu berbuat demikian , ini bermakna mereka hanya menajdi golongan PEMINTA.

6. Dalam ajaran ISLAM, golongan PEMINTA ini tidak SEMULIA golongan PEMBERI. Tidak melampau dikatakan bahawa KEMULIAAN ITU berada di Pentadbiran BARISAN NASIONAL yang menjadi golongan PEMBERI berbanding dengan REJIM TOGHUT SATANISMA DAPKRPAS yang menjadi golongan PEMINTA. 

Oleh itu, bagaimana kelompok HINA seperti Rejim Toghut DAPKRPAS mampu mengalahkan kelompok MULIA di sisi ALLAH SWT seperti BARISAN NASIONAL? Tidakkah anda semua ingin turut serta bersama dan mendapat KEMULIAAN yang ada pada kerajaan BARISAN NASIONAL? TEPUK DADA TANYA IMAN. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...