Ahad, 29 Mei 2011

KEJUTAN ! JAM 3 PAGI & KISAH AHLI PAS MOHON RUMAH MELALUI UMNO.


PUTRAJAYA, AHAD MEI 29,2011. YAB DS Najib Tun Razak akan bersama-sama golongan belia menyaksikan perlawanan antara MU dengan Barcelona di Putrajaya jam 3 pagi ini. Sertailah beliau untuk memeriahkan suasana dan beramah mesra dengannya. Bloger Taipingmali mendedahkan pengakuan seorang bekas ahli PAS.



1. Dinihari ini jam 3 pagi, jom bersama YAB Perdana Menteri DS Najib Razak akan bersama-sama golongan belia menyaksikan perlawanan MU dengan Barcelona di Putrajaya. Jangan lepas peluang ini bersama dengan DS Najib Razak. Apa tunggu lagi? Cepat hidupkan enjin kereta dan mtorosikal anda dan menuju ke Putrajaya ! Jom !!!!

2. Dengarkan video ini pengakuan ikhlas orang PAS mengenai keadaan PAS sebenarnya, di mana dapat difahamkan bahawa kepimpinan PAS meraih kekayaan peribadi dan membiarkan ahli-ahli PAS di bawah terkontang kanting tanpa pembelaan wajar. Didedahkan juga mengenai penyelewengan yang berlaku semasa PAS memerintah di bawah telunjuk DAP. Terimakasih kepada Taipingmali. !


Bekas Ahli PAS tersebut menyebutkan ' PAS tipu ..... PAS sebenarnya tidak ada peruntukan ... berbelas bulan mana hak kita (Melayu) ?'  Di mana kesemua wang derma dan wang perbendaharaan negeri Perak semasa PAS memerintah di bawha telunjuk DAP? Jelas, Nizar Lambai adalah BONEKA HIDUP DAP. DAP PARTI RAISI CAUVINIS AMAT CELAKA. TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...