Ahad, 29 Mei 2011

EDISI SARAPAN: Pelanduk Sibertruper AMK Masuk Jerat.



PELANDUK  MASUK JERAT atau AMK MASUK JERAT. Nahai nala punya besar bingai sibertruper satanisma PKR. Papa Gomo bagi pihak NADI RAKYAT berjaya memerangkap pasukan sibertruper AMK yang selama ini menghasut dan membuat ancaman di alam maya. 


AZUAN AB RAHMAN aka HARAPAN RAKYAT
Muka macam cipet berminyak 
macam PATI lari dari Pusat Tahanan
Tengkiu Papa Gomo
Muaaahhss sama AZUAN. Ha ha ha 


1. Sebelum daripada ini, milosuam telah didedahkan, kini terbaru kepala besar sibertruper dan pemimpin AMK PKR yang mendalangi kegiatan hasutan dan ancaman yang dilakukan oleh sibertruper AMK selama ini terdedah bagaikan pelacur China Doll dibogelkan dalam video salahlaku seksual pemimpin pembangkang. Mari berkenalan dengan AZUAN AB RAHMAN aka HARAPAN RAKYAT, AZMIZAM ZAMAN HURI dan FARIZ MUSA yang menjadi tulang belakang kepada kegiatan perang saraf siber AMK dan PKR. 

2. Mereka sering mendedahkan identiti para facebooker dan bloger Barisan Nasional dan UMNO tanpa memikirkan soal keselamatan nyawa, keluarga dan hartabenda orang yang mereka dedahkan sesuka hati mereka. Kini, NADI RAKYAT  mengambil inisiatif dan memasang jerat agar sibertruper AMK PKR pula mendedahkan diri mereka secara sukarela. Ternyata, perangkap yang di pasang oleh Papa Gomo  menjadi ! Begitulah tahap bahalolnya sibertruper satanisma AMK PKR ini. 


3. Papa Gomo dan JS sendiri pun seringkali diberikan ugutan dan ancaman bunuh, malah Papa Gomo baru-baru ini menerima ancaman ugutan bunuh begitu juga dengan Azmy Awang Kelanajaya. Kini Papa Gomo sengaja memerangkap sibertruper satanisma AMK PKR. Ternyata perangkap tersebut amat menjadi dan mengena sekali. Tahniah kepada Papa Gomo kerana sanggup menjadi Kambing Hitam dalam Gameplan terhebat ini.


4. Terus terang dikatakan alasan yang diberikan oleh AZUAN AB RAHMAN adalah tidak benar kerana bukanlah kerana berdebat dalam isu yang disebutkan oleh AZUAN AB RAHMAN tersebut dan kini kita dapat gambaran jelas bagaimana mereka menipu dan berbohong. Sila ke pautan PAPA GOMO




5. Apapunlah, kini semua sibertruper UMNO/ BARISAN NASIONAL sudah mengetahui siapakah dalang utama kepada sibertruper AMK PKR selama ini.

Berilah sokongan padu kepada Papa Gomo dan selepas ini tim NADI RAKYAT akan membongkar dan mendedahkan siapakah sebenarnya yang sering membuat ancaman dan ugutan bunuh di facebook dan di laman sosial lain terhadap sibertruper UMNO/ BARISAN NASIONAL serta individu yang pro UMNO/ BARISAN NASIONAL. Tahinah PAPA GOMO ! Terimakasih AZUAN AB RAHMAN! TEPUK DADA TANYA IMAN. 

2 ulasan:

little napolean berkata...

Saya sokong papa GOMO!!!!!!!! Si haprak PATI ni muka mcm Indon jual petai kat chow kit ja.... Jgn takut papa, lawan terus lawannnn. Kalu nak bantuan, aku blh tolong....

Jas Salleh berkata...

tolong sebarkan luas2 posting papa gomo yg berkaitan .. kita create wave !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...