Ahad, 29 Mei 2011

CARA FAHAMI PAKATAN JAHAT PAS DAP & PKR (11): Bila Mereka Buat Lapuran Polis Maknanya Pusingan U 360 Darjah Mereka Buat.

Hujah Pusingan U 360. Lapuran Polis hanya sekadar membolehkan pihak Polis menjalankan siasatan ke atas pengaduan yang di buat oleh pengadu jika pada pendapat Polis ianya berbaloi untuk di siasat. Lapuran Polis bukan bererti pembuktian Jenayah Berlaku. Samalah seperti perlawanan bola, yang menang Barcelona bukan penanda aras Rejim Pakatan Toghut Satanisma DAPKRPAS boleh menang PRU 13. 



1. Kalau sudah bahlol memanglah bahlol. cerdik entah ke mana, bahlolnya berganda dan bertingkat-tingkat. Anda semua sudah biasa membaca hujah-hujah pusingan U 360 darjah termasuk segala temberang tembelang yang amat bahlol daripada orang-orang rejim Pakatan Toghut Satanisma dapkrpas. Ianya membuatkan kita terbahak-bahak mentertawakan kebahlolan yang mereka tunjukkan.

2. Ada 3 isu terkini yang dijadikan bahan pusinagn U 360 oleh mereka sekarang. Pertama isu minyak, pada mulanya mereka mengatakan minyak naik 30 sen, entah sumber bahol mana di ambil oleh mereka. Apabila minyak tidak naik, mereka membahlolkan lagi diri mereka dengan mendakwa selepas pru 13 baru naik. Setakat dakwaan sajalah tanpa bukti kukuh. 

3. Kedua mengenai isu tarif elektrik, sekali lagi mereka mambahlolkan diri mereka dengan mendakwa tarif elektrik sudah naik dan akan dinaikkan pada Isnin ini. Tup-tup, ianya hanya dakwaan bahlol mereka sahaja. Ketiga mengenai cara mereka buat pusingan U 360 darjah ke atas setiap lapuran Polis bahlol mereka.

4. Mereka akan menjual cerita bahlol mengatakan bila laporan polis di buat maka itu sudah menjadi pembuktian apa yang diadukan dalam laporan polis tiu adalah benar. Selepas itu mereka akan memburukkan pula pihak polis jika laporan polis mereka di bolayan oleh polis disebabkan memang perkara yang diadukan itu tidak berlaku. 

5. Paling lawak mengenai laporan polis yang di buat oleh Azuan Ab Rahman aka bloger dan facebooker mereka yang menggunakan nama alam maya HARAPAN RAKYAT. Bukan sahaja beliau buat pusingan U 360 darjah dengan membuat alasan bohong kepada Papa Gomo tetapi sebenarnya mahu menutup pelbagai kesalahan yang telah beliau lakukan selama ini terhadap individu, bloger dan facebooker pro Barisan Nasional dan UMNO dengan mendedahkan maklumat peribadi kelompok tersebut yang boleh membawa ancaman nyawa, keluarga dan hartabenda akibat pendedahan itu. 

6. Terlawak apabila mereka cuba menyakin rakyat dengan temberang mereka mengenai kekalahan MU dengan kemenangan rejim pakatan toghut satanisma dapkrpas dalam pru 13. Memanglah bahlol dan begitu desperado mereka sekarang ini kerana rakyat sudah muak dan jemu dengan mereka. 

7. Anda semua boleh mendapatkan gambaran yang lebih jelas apabila membaca artikel Husin Lempoyang di sini PROGRAM ANGKASA LEPAS PAKATAN MENEROKA MARIKH . Sejak kemunculan mereka di persada politik negara, mereka memang sekelompok manusia yang tidak berintergriti, tidak berwibawa, tidak telus dan tidak bertanggungjawab. Mereka hanya menjual mimpi dan janji kosong. Apabila mereka gagal melaksanakannya, apa susah,  buat saja LAPORAN POLIS terhadap UMNO!

Perhimpunan BERSIH 2 merupakan suatu lagi usaha desperado mereka untuk memastikan rakyat terus diperbodohkan dan perlekehkan untuk menakut-nakutkan rakyat dengan temberang mereka supaya rakyat mengundi mereka. Anda masih mahu diperbodohkan terus oleh mereka? TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...