Jumaat, 27 Mei 2011

HAPRAK MAKSIMUM REGIM TOGHUT SATANISMA DAPKRPAS.

REGIM TOGHUT SATANISMA DAPKRPAS memang jahat, haprak dan amat busyuk. Sebagai langkah pre-emptif jika kalah PRU 13, mereka tabur fitnah mengenai MYKAD SEGERA. Mereka mahu menipu rakyat dengan cara membangkitkan kemarahan rakyat. Haprak punya kelompok satanisma.




1. Jika anda mengikuti blog Pisau dalam entri terkini, dikatakan bahawa isu MYKAD SEGERA yang dimainkan oleh Harakah merupakan 1 langkah pre-emptif di pihak puak satanisma DAPKRPAS jika mereka kalah dalam PRU 13. Mereka sudah menjangka mereka akan kalah teruk dan tidak akan dapat mengekalkan kerusi-kerusi yang mereka menangi dalam PRU 12.

2.  Pisau mendedahkan bahawa MYKAD SEGERA adalah rekayasa bersifat temberang besar di pihak satanisma DAPKRPAS. Memang betul pun kata Pisau, Mana ada bukti kukuh dari segi dokumen, saksi dan sebarang bukti dikemukakan oleh puak satanisma DAPKRPAS bagi membuktikan dakwaan mereka itu. Takde langsung.

3. Mereka cuma mencipta fitnah dan menurut Pisau,, ini adalah kerja Saifuddin Nasution sahaja. Malah demonstrasi BERSIH 2 merupakan langkah untuk membangkitkan kemarahan rakyat sahaja di atas isu-isu yang sengaja diwujudkan walhal realitinya benda itu tidak ada langsung terjadi.
Malah salah seorang pimpinan kanan PAS tergelak besar apabila mendengar cerita mengenai dakwaan pemberian MyKad yang dibuat oleh Khalid Jafaar baru baru ini. 
Katanya "itu semua kerja Saifudin,Khalid hanya tukang cakap saja,macam biasalah ana tahu ini persediaan kita untuk bikin heboh selepas PRU13", 
katanya lagi ''demo Bersih satu lagi cara untuk bangkitkan marah rakyat kepada perkara perkara yang tidak berlaku,tetapi itu semua penting untuk jemaah kita untuk semangat melawan BN"
- petikan artikel Pisau mengenai isu tersebut. Teks penuh sila ke pautan ini MYKAD SEGERA, PAKATAN TIPU FITNAH NEGARA

Selepas satu temberang , temberang lain pula di cipta. Memang haprak puak satanisma DAPKRPAS ini. Diperbodohkan rakyat. Diharapkan agar artikel Pisau tersebut disebarkan secara meluas. Anda masih mahu menyokong puak satanisma DAPKRPAS? TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...