Jumaat, 27 Mei 2011

AUWWWW , MILOSUAM YANG JULITA.


Berdasarkan kepada maklumat yang ada pada tangan kami, dipercayai pasukan sibertruper puak satanisma DAPKRPAS kini diketuai oleh seorang yang amat julita lagi auww auww berasal dari Johor. Alamak, patutlah semakin ramai profil betina auww auww usha profil Jas Salleh. Tak rela you .....Ha ha ha ha 

Adik Jambu Jelita milosuam
Jangan Pandang Belakang .. Auwwww


1. Apalah punya desperados puak satanisma DAPKRPAS ini, sehingga terpaksa mengambil khidmat seorang auww-auww bernama Milosuam untuk jadi ketua sibertruper mereka. Kita tahulah spesis seperti milosuam ini mampu masuk ke dua alam, lelaki dan perempuan, tapi aduhai . tolonglah mama, tolonglah papa spesis adik jambu kegemaran Anwar Pundekonek Aljuburi jadi pilihan.

2. Pada mulanya agak sukar untuk mempercayainya, maklumlah di dunia fb, bukan tidak pernah Jas Salleh bertembung dengan adik jambu milosuam, malah selalu berhujah walaupun adik jambu milosuam guna pelbagai profil palsu menggunakan nama wanita dan jantan, namun nombor IP adik jambu totap Jas Salleh konal. Dia mempunyai lebih daripada 10 alamat IP. 

3. Salah satu profil palsu milosuam di fb ialah HAYKARI ISA. Profil ini sering timbul dalam inbox untuk membuat ugutan pendedahan dan penyebaran gambar, kisah hidup maklumat peribadi , nombor talipon. alamat dan segala butiran peribadi mana-mana facebooker dan bloger UMNO/ Barisan Nasional yang terhebat di facebook dan di alam maya.

4. Modus Operandi mereka mudah dan ringkas. Malah ada beberapa laman yang nampak seperti pro UMNO/Barisan Nasional sebenarnya perangkap maut untuk mengenalpasti identiti pejuang alam maya Barisan Nasional dan UMNO. 

5. Untuk pendedahan selanjutnya selalulah mengunjungi laman blog MYMASSA.BLOGSPOT. Serangan akan diteruskan kepada semua kelompok sibertruper rejim satanisma DAPKRPAS yang sudah lama dikenalpasti baik di Facebook maupun di alam blog. Memang akan dibogelkan satu persatu.

Apa slaahnya kami dedahkan identiti mereka. Kita pun hendak saling kenal mengenal kan. Bila masa raya boleh berkunjung ke rumah masing-masing sambil bersuka ria makan kek cokelat dan karipap daging. Teringin juga hendak merasa masakan adik jambu milosuam, kawan-kawan JS tentu bersetuju. Boleh kami membuat pesanan kuih muih raya.. ha ha ha. TEPUK DADA TANYA IMAN.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHWAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKE
MEMANG KO MARAH NENOR KAT AKU YE JAS SALLEH..TAPI SAYANG AKU BUKAN MELO SUAM AKU ADALAH MELO PANASSSS AKU AKAN SEBAR DAN SEBAR LAGI MUKA KO YANG HENSEM HENSEM MASAM TU KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

Tanpa Nama berkata...

suuuudahlah atok jas salleh ko tu dah bangka dah senja...rumah kata pergi kubur kata mari...dalm blog dalam fb asyik fitnah dan melucah...bawak2lah bertaubat...berbaloi ke upah yg ko dapat dengan dosa yg ko buat?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...